گوناگون

دل بوسکه:‌ استراليا بايد به عملکردش افتخار کند

ويسنته دل بوسکه يک شب پيش از ديدار آخر تيمش در رقابت‌هاي جام‌جهاني 2014 برزيل مقابل استراليا در گروه B به تمجيد از توانايي‌هاي تکنيکي کانگوروها، تيم سازمان يافته و رويه هجومي آنها پرداخت.

دل بوسکه به عنوان تنها مربي که افتخاراتي چون ليگ قهرمانان اروپا، قهرماني اروپا و جام‌جهاني را به دست آورده؛ در ميان بهترين مربيان دنيا قرار دارد.

در حالي که اسپانيا با دو شکست متوالي در در مرحله گروهي وداع زودهنگامي با رقابت‌هاي جام‌جهاني داشت، سرمربي اين تيم به تمجيد از استراليا و سرمربي اين تيم پراخت.

وي اعلام کرد که قبل از شروع رقابت‌هاي جام‌جهاني در خصوص استراليا تحقيق کرده است اما در اين مسابقات دريافته که پس از مسابقه استراليا مقابل شيلي و هلند بار ديگر اين تيم را ارزيابي کند.

دل بوسکه اعلام کرد که با وجود اينکه استراليا تيم کيهيل و مارک برسيانو را در اختيار ندارد، شاگردانش کار سختي مقابل اين تيم خواهند داشت.

وي اظهار داشت: پيش از جام‌جهاني اطلاعاتي درباره استراليا داشتيم اما پس از تماشاي بازي آنها مقابل هلند و شيلي مي‌توانم بگويم که آنها تيم واقعا خوبي هستند.

دل بوسکه ادامه داد: استراليا از لحاظ تکنيکي بسيار خوب است. آنها بازيکنان سريعي دارند که در خط حمله اين تيم بازي مي‌کنند.

وي خاطرنشان کرد: درست است که آنها چند بازيکن مصدوم دارند اما تيم بسيار سازمان يافته‌اي هستند بنابراين بايد بگويم که استراليا تيم فوق‌العاده‌اي است و آنها مي‌توانند به عملکردشان در جام‌جهاني افتخار کنند.

سرمربي تيم ملي فوتبال اسپانيا در نظر دارد تغييرات زيادي در ترکيب تيمش براي اين مسابقه انجام دهد. وي در نظر دارد ايکر کاسياس را نيمکت‌نشين کند و خوانفران و رائول آلبيول را در ترکيب اصلي قرار دهد.

ژاوي به دليل مصدوميت نمي‌تواند مسابقه دهد اما دل بوسکه تأييد کرد که اينيستا براي ثبت صدمين بازي ملي‌اش در ديدار مقابل استراليا به ميدان مي‌آيد. همچنين به نظر مي‌رسد داويد ويا به جاي ديگو کاستا در اين مسابقه حضور داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا