Mihanpostدسته‌بندی نشدهورزشی

دوئل سرنوشت ساز استقلالی ها در لیگ برتر فوتبال + عکس

به گزارش میهن پست – اگر چه برای طرفداران باشگاه استقلالي کمی سخت است که از بين امیر قلعه‌نويي سرمربی موفق آبی پوشان و علیرضا منصوريان شاگرد مکتب استقلال يکي را انتخاب کند. اما فردا – پنج شنبه –  به احتمال زياد روزي است که فقط مي‌شود در يک طرف ماجرا ايستاد: ژنرال (قلعه‌نويي) يا فرمانده (منصوريان).

چند سال پس از خداحافظی اشکبار علیرضا منصوریان از استقلال، این هافبک محبوب مقابل مربی ای قرار می گیرد که رابطه خاص و عجیبی باوی داشته است. رابطه ای که در دوران مختلف سرمربیگری قلعه نویی در استقلال و با توجه به حضور قطبهای مختلف در این باشگاه بارها ری ست شده و به صفر و صد رسیده است. در این بین فقط کافی است نام افرادی را که در دوران حضور علیرضا منصوریان در استقلال مربی این تیم بوده اند؛ مرور کنید: ناصر حجازی، فیروز کریمی، صمد مرفاوی، منصورپورحیدری و حتی رولند کوخ آلمانی. همه آنها که سرنوشت و موفقیت هایشان با امیرقلعه نویی گره خورده بود .

امیر قلعه نویی و علیرضا منصوریان
امیر قلعه نویی و علیرضا منصوریان

این دور چرخیده و چرخیده تا رسیده به خود علیرضا منصوریان که حالا مهمترین اسم برای جانشینی امیرقلعه نویی به نظر می رسد. مربی تیم عجیب نفت تهران که با موفقیت در صدرجدول لیگ برتر حضور دارد و برای این تیم برد در بازی فردا یک گام بلند به سوی قهرمانی خواهد بود؛ اگرچه موفقیت استقلال هم می تواند با جبران شکست دور رفت مدعی اول لیگ برتر باشد.

این دو مربی با داستان ها و رازهایشان، با دوستی و دشمنی هایشان مهمترین بازی آخر سال لیگ برتر فوتبال ایران را برگزار می کنند و چه کسی می داند آخر سال نفتی یا استقلالی است؟

امیر قلعه نویی و علیرضا منصوریان
امیر قلعه نویی و علیرضا منصوریان
البته اگر یک استقلالی باشید دلتان از این قرص است که هرنتیجه ای هم از این بازی بیرون بیاید باز هم رنگ ابی است که رنگ سال خواهد بود!
منبع:varzesh3

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا