گوناگون

دوري 2 هفته‌اي شهرام محمودي از واليبال

به نقل از سايت فدراسيون واليبال، سيامک افروزي پزشک و فيزيوتراپ تيم ملي واليبال کشورمان پس از ورود تيم به لهستان در مورد وضعيت ملي‌پوشان اظهار داشت: خوشبختانه هيچ يک از 11 بازيکني که همراه ما به لهستان آمده‌اند دچار آسيب‌ديدگي جدي نيستند و مي‌توانند در اين 2 بازي تيم را بدون مشکل همراهي کنند.

وي افزود: با توجه به اينکه ملي‌پوشان واليبال به طور حرفه‌اي کار خود را دنبال مي‌کنند، آسيب‌ديدگي همراه آنهاست ولي اين آسيب‌ها در حال حاضر باعث نمي‌شود که آنها نتوانند تيم را در بازي‌ها همراهي کنند.

پزشک تيم ملي واليبال کشورمان در ادامه در خصوص مصدوميت شهرام محمودي گفت: طبق آزمايش‌ها و MRI گرفته شده شهرام محمودي از ناحيه ليگامنت داخلي و خارجي مچ پا دچار مصدوميت شده و براي رسيدن به وضعيت مطلوب نياز به حداقل 2 هفته استراحت و انجام برنامه‌هاي فيزيوتراپي دارد. در نظر داشتيم او را هم همراه تيم به لهستان بياوريم اما تورمي که در پايش وجود داشت اين اجازه را به ما نداد.

هفته هفتم و پاياني ليگ جهاني واليبال از روز پنج‌شنبه 12 تيرماه آغاز مي‌شود و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت. تيم ملي واليبال ايران در اين هفته 2 ديدار با لهستان دارد که روزهاي جمعه 13 و شنبه 14 تير، ساعت 22:45 به ميزباني لهستان برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا