گوناگون

مالديني: قرار نيست رييس فدراسيون شوم

تيم ملي فوتبال ايتاليا نمايش خوبي در جام جهاني 2014 برزيل نداشت. اين تيم در گروه D به همراه تيم‌هاي کاستاريکا، انگليس و اروگوئه قرار گرفته بود اما با شکست مقابل اروگوئه و کاستاريکا و پيروزي مقابل انگليس از صعود به مرحله يک هشتم نهايي بازماند.

پس از حذف آتزوري از جام جهاني، چزاره پرندلي از سمت خود استعفا کرد که بلافاصله مورد قبول جيانکارلو آبه‌ته، رييس فدراسيون فوتبال اين کشور قرار گرفت. در فاصله بسيار کمي، آبه‌ته نيز از سمت خود کناره گيري کرد. پس از استعفاي وي، نام پائولو مالديني براي جانشيني وي در فدراسيون فوتبال ايتاليا بر سر زبان‌ها افتاد.

به گزارش فارس، مالديني در مورد اين خبرها گفت: پيش از آنکه جام جهاني آغاز شود با من تماس گرفته شد اما پس از آن هيچ کس هيچ حرفي با من نزده است. صحبت‌هايي که در رسانه‌ها در مورد حضور من در فدراسيون فوتبال ايتاليا زده مي‌شوند صحت ندارند. با اينکه در زمينه فوتبال فعاليت نمي‌کنم اما از زندگي‌ام راضي هستم.

مالديني در مورد اينکه چه کسي مي‌تواند سرمربي ايتاليا شود هم گفت: فکر مي‌کنم روبرتو مانچيني از نظر شخصيتي توانايي هدايت آتزوري را دارد. او فوتبال ايتاليا و تيم ملي را مي‌شناسد و دوست هم دارد اين شغل به او پيشنهاد شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا