Mihanpostدسته‌بندی نشدهورزشی

دو پرسپولیسی در لیست خرید قلعه نویی قرار گرفت + جزئیات

به گزارش میهن پست – بحث حضور یک دستیار ایرانی در کنار امیر قلعه‌نویی در حالی مطرح است که برخی از بازیکنان قدیمی تیم حاضر به حضور در تیم به عنوان کمک قلعه‌نویی نیستند.به نفل از  باشگاه خبرنگاران ، پس از مطرح شدن بحث حضور جواد زرینچه در تیم استقلال درحال حاضر به حضور فکری و پیشنهاد به این بازیکن قدیمی تیم استقلال اشاره شده و قرار بر این است که فکری در این خصوص به آبی‌ها پاسخ دهد.

گفتنی است، قرار شده علاوه بر کریم بوستانی که ماندنش در تیم قطعی است یک مربی خارجی قلعه‌نویی را در کادر فنی همراهی کند و در کنار این مربی حضور یک گزینه داخلی نیز برای تیم الزامی است.

شایان ذکر است، فکری جزو نفراتی است که بحث حضورش در تیم استقلال مطرح است اما گویا وی تمایلی به حضور در استقلال به عنوان کمک مربی ندارد و حتی اعلام شده که وی مدعی است تنها  به عنوان فردی که بتواند در استقلال مثمر ثمر باشد وارد مجموعه استقلال می‌شود و اگر قرار باشد که تفکراتش در تیم لحاظ نشود ترجیح می‌دهد در خانه بنشیند و جزو فوتبالی‌هایی که در داخل گود هستند، نباشد.

*گزینه‌های دوم لیست استقلال اعلام شد

در این فهرست نام بازیکنان مورد نظر قلعه‌نویی قرار دارد اما این مربی نام گزینه‌های دوم خود را نیز اعلام کرده است تا مسئولان در صورت عدم توافق با گزینه‌های اصلی و یا حضور آنها در باشگاه‌های دیگر به فکر جذب نفرات دوم بیافتند و با آنها وارد مذاکره شوند.

گفتنی است، امیر قلعه‌نویی در پست دفاع وسط، هادی عقیلی را می‌خواهد اما اگر شرایط برای حضور وی محیا نشد، مرتضی اسدی موردنظر قلعه‌نویی است و گفته می‌شود که مذاکرات با اسدی آغاز شده است و این مدافع نیز در حال بررسی شرایط موجود در تیم استقلال است.

شایان ذکر است، در پست هافبک، بختیار رحمانی و محمد نوری حضور دارند و سروش رحیمی گزینه بعدی است، از طرفی امیر قلعه‌نویی به حضور آندرانیک تیموریان دل خوش است و خواستار ماندن و تمدید قرارداد خسرو حیدری و هاشم بیک‌زاده با تیم است.

لازم ذکر است، درخط حمله نیز بحث حضور اسماعیل شریفات جدی است و سرمربی آبی ها به این بازیکن اعتقاد فراوانی دارد، اما شریفات در تیم قهرمان حضور دارد و جدایی‌اش از جمع فولادی‌ها مشخص نیست.

*نوری و انصاری‌فرد ۲ پرسپولیسی حاضر در فهرست قلعه‌نویی

محمد نوری مورد توجه قلعه‌نویی است و این موضوع درحالی مطرح شده که این بازیکن با پرسپولیسی‌ها در خصوص بحث مالی به توافق رسیده است و حتی بخشی از مطالبات خود را دریافت کرده، اما حضور وی در استقلال منوط به این است که وی بتواند شرایط و خاطرات پرسپولیس را به فراموشی بسپارد و همچنین مربیان فعلی پرسپولیس به وی اجازه دهند.

از طرفی کریم انصاری فرد نیز جزو گزینه‌های اصلی امیر قلعه‌نویی است وی از مدت‌ها قبل خواهان حضور این مهاجم در تیمش است اما انصاری فرد همراه ملی‌پوشان در اتریش به سر می‌برد و مذاکرات با مدیر برنامه‌های وی ادامه دارد.

شایان ذکر است، اصرار قلعه‌نویی به مذاکره با این دو بازیکن ادامه دارد و از طرفی اعلام شده انصاری فرد خواستار حضور در اروپا پس از بازی‌های جام جهانی است.
اما قلعه نویی برای این فصل اصرار به حضور این دو پرسپولیسی دارد.

*مشکل اصلی و بزرگ مبعلی برای ماندن در استقلال قول‌های گذشته است

ایمان مبعلی فصل گذشته برای کمک به آبی‌ها در آسیا از اهواز به تهران آماد اما وی برای ماندن در جمع آبی‌های تهران با مشکل بزرگ و عمده‌ای روبرو شده است.

مشکل اصلی و بزرگ ایمان مبعلی مربوط به این است که وی زمان جدایی از استقلال خوزستان به مسئولان این تیم قول داده بود که پس از اتمام بازی‌های آسیایی استقلال به اهواز باز گردد و فصل آینده را در  تیم خوزستانی سپری کند، اما وی تمایلی به بازگشت ندارد و قصد دارد در تهران و استقلال بماند.

از طرفی گفته می‌شود که نام وی در فهرست قلعه‌نویی قرار دارد و ایمان مبعلی به عنوان هافبک تیم می‌تواند به حضورش در جمع آبی‌ها ادامه دهد.

شایان ذکر است، این هافبک همچنان در انتظار این است که پس از بررسی‌های لازم در تیم استقلال بماند و به فوتبال خود در این تیم ادامه دهد زیرا ویسی به دلیل رفاقتی که با وی دارد، اجازه حضورش در تیم استقلال را برای راحتی مبعلی و خانواده‌اش صادر کرده است ، اما قولی که این بازیکن به مسئولان و مدیران  استقلال خوزستان داده وضعیت را برای وی تغییر داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا