گوناگون

دژاگه: تمرينات سختي را پشت‌سر گذاشته‌ايم

  اشکان دژاگه، هافبک تيم ملي فوتبال کشورمان که سابقه بازي در تمامي رده‌هاي سني آلمان را دارد در جام جهاني 2014 برزيل اولين حضورش در اين تورنمنت معتبر را تجربه خواهد کرد. دژاگه 27 ساله که اولين بازي ملي‌اش را در ديدار ايران – قطر انجام داد و در همان بازي که با نتيجه تساوي 2 بر 2 خاتمه يافت اولين گل ملي‌اش را هم به ثمر رساند يکي از مهره‌هاي اصلي کارلوس کي‌روش در برزيل خواهد بود.

هافبک ايراني فولام در حاشيه تمرينات تيم ملي گفت: کادر فني تيم ملي تا کنون خيلي عالي کار کرده است. ما چندين دوره تمريني دشوار را پشت‌سر گذاشته‌ايم و حالا براي حضور در رقابت‌هاي جام جهاني آماده هستيم. بازي در اين تورنمنت شگفت‌‎انگيز است و فکر مي‌کنم ما شانس‌هاي خوبي داريم.

در حالي‌که از 23 بازيکن تيم ملي 14 بازيکن در ليگ داخلي بازي مي‌کنند دژاگه که با فولام در بهترين ليگ فوتبالي جهان بازي کرده است و سابقه حضور در ليگ قهرمانان اروپا را با تيم ولفسبورگ آلمان دارد، يکي از باتجربه‌ترين بازيکنان تيم ملي ايران به شمار مي‌رود.

وي افزود: عاشق بازي کردن در ليگ برتر که رؤياي کودکي‌ام بود، هستم. سعي مي‌کنم در تمرينات تيم ملي هم تجريباتم از جمله نکات لازم براي پاس دادن را به بازيکنان جوانتر منتقل کنم. تيم ايران تيمي باتجربه است و در کل بازيکنان ما مي‌دانند که بايد چه‌کار کنند.

دژاگه در پايان عنوان کرد: اينکه حريفان چيز زيادي از ما نمي‌دانند، خوب است. ما براي انجام نخستين بازي مقابل نيجريه آماده هستيم و مي‌توانيم شگفتي خلق کنيم، چون تيم خيلي خوبي داريم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا