گوناگون

رئیس فدراسیون شمشیربازی: صرفه‌جویی در هزینه‌ها از اعزام ملی پوشان به اینچئون شروع می‌شود

رئیس فدراسیون شمشیربازی، صرفه جویی در هزینه ها را یکی از سیاست های اصلی این فدراسیون برای سال 92 دانست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)_منطقه همدان، “فضل الله باقرزاده” در جمع خبرنگاران گفت: امسال قصد داریم از هزینه‌ها کم کنیم. استارت این کار را نیز از بازیهای آسیایی اینچئون خواهیم زد چراکه در این بازی ها به تعداد اعزام هر ورزشکار از بودجه فدراسیون کم می شود.

وی اضافه کرد: ملاک حضور شمشیربازان در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی موفقیت در بازی های قهرمانی آسیاست که قبل از بازی های اینچئون و در کره برگزار خواهد شد. در واقع اعزام تعداد نفرات شمشیربازان به اینچئون به نتایجی که در قهرمانی آسیا کسب کنیم بستگی دارد.

باقرزاده تصریح کرد: ورزشکارانی که در سه اسلحه سابر، اپه و فلوره بتوانند در مسابقات قهرمانی آسیا خوب کار کنند به اینچئون اعزام می شوند. این اقدام فدراسیون در راستای کم کردن هزینه ها و صرفه جویی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تیم ملی شمشیربازی در آسیا بعد از کره جنوبی که مهد این رشته ورزشی است در جایگاه دوم قرار دارد، تاکید کرد: نتایج درخشان تیم ملی در اسلحه سابر در یک سال اخیر سبب شده تا آسیا روی شمشیربازی ایران حساب ویژه ای باز کند.

رئیس فدراسیون شمشیربازی در پاسخ به این سوال که به نظر شما در اینچئون شمشیربازان چند مدال کسب خواهند کرد؟ خاطرنشان کرد: در حال حاضر برنامه ما برای حضور در اینچئون در هر اسلحه چهار مرد و سه شمشیرباز زن است اما باز هم می گویم همه چیز بستگی به بازی های قهرمانی آسیا دارد. با توجه به وضعیت ملی پوشان از همین حالا می توان با اطمینان گفت که در اسلحه سابر و در قسمت تیمی فینالیست می شویم و آنجا به کره جنوبی بخوریم کار سخت می شود. ضمن اینکه در اسلحه اپه هم 70 درصد شانس کسب مدال تیمی آسیا را داریم. البته در انفرادی هم مدال خواهیم گرفت.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا