Mihanpostآیفونپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلت

راز انتشار ویدیوهای شلیک به گوشی‌های گرانقیمت چیست + عکس و فیلم

میهن پست – گویا جدیداً مد شده که هر گوشی جدید هوشمندی که وارد بازار می شود آن را سیبل انواع و اقسام اسلحه های جنگی می کنند.

باز هم نوبت به یکی دیگر از آن آزمایش های عجیب و غریب بر روی گجت های دیجیتالی رسید.امروز می خواهیم بدانیم چند آیفون برای مهار گلوله اسلحه AK-74 کافی است ؟! اما واقعاً هدف از این کار نشان دادن مقاومت گوشی های آیفون است؟!

قطعا تمام برنامه ها این نیست ؟ اما این کار و کارهای عجیب دیگر که در ویدیو هایی این سایت منتشر می شود ، چه هدفی را دنبال می کند ؟ لازم است بدانید که سایت – سرویس اشتراک ویدیو یوتیوب – به هر کاربری که در صفحه شخصی خودش بیشتر آمار بازدید تبلیغات را به واسطه اشتراک ویدیوهای آن داشته باشد بخشی از درآمد تبلیغات را به صاحب آن صفحه شخصی پرداخت می کند.

بنابراین اگر گاهی ویدیو هایی را در این سایت می بینید که کاربر حاضر شده دست به ولخرجی بزند و مانند ویدیو بالا چند گوشی هوشمند آیفون را در یک ثانیه نابود کند ، چیزی نیست جز تلاش برای بیننده بیشتر و کسب درآمد بالاتر ؟

فراموش نشود که پرداخت درآمد به کاربران یوتیوب قوانین و شرایطی دارد که قرار نیست هر کسی بتواند این درآمد را به جیب بزند ولی داستان این ولخرجی ها نه تفریح است و نه سرگرمی بلکه هدفی به دنبال آن است که سرانجام به پول ختم می شود.

منبع : gadgetnews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا