Mihanpostاینترنتپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

راهنماي تبديل گوشي هاي هوشمند به مودم بي سيم

به گزارش ميهن پست – همیشه ما عادت داریم که از شبکه بی سیم مودم برای اتصال به اینترنت استفاده کنیم راهي كه براي همه كاربران اينترنت راحت و بي دردسر است.بنابراين اشتراک گذاشتن اینترنت سیم کارت یک راه ساده برای استفاده اطرافیان از اینترنت است. راهي ساده و آسان که ممکن است برای بعضی از كاربران اينترنت دشوار و مبهم باشد. ما در اين پست این چالش را برای شما حل مي کنیم.برای این کار ابتدا به قسمت Setting گوشي خود وارد شوید، سر برگ Wireless And Networks را یافته، روی گزینه More Setting کلیک کنید. با کلیک روی این قسمت پنجره ای باز می شود که دارای گزینه ای به نام Tethering And Portable Hotspot را ملاحظه خواهید کرد.

با کلیک روی این گزینه، موردی به نام Portable Wi-Fi Hotspot وجود دارد، روی این مورد کلیک کنید تا صفحه برای شما ظاهر شود که در انتهای صفحه اش دو گزینه به نام های Configure و Allowed devices دارد.

Configure: به شما این امکان را می دهد تا با کلیک بر روی آن چند مورد را به صورت خصوصی انتخاب کنید؛ مثلا گزینه Network SSID به شما امکان انتخاب و تغییر نام Wi-Fi به اشتراک گذاشته را با نام مدنظرتان می دهد.

گزینه Password نیز امکان انتخاب رمزتان را می دهد. گزینه Hide My Device را به هیچ عنوان فعال نکنید.

در نهایت گزینه Save را برگزینید.

حال دوباره وارد بخش Tethering And Portable Hotspot شوید و گزینه Portable Wi-Fi Hotspot  را فعال کنید.

در همین قسمت بخشی به نام Bluetooth Tethering وجود دارد که برای اتصال به اینترنت با استفاده از بلوتوث گوشی می باشد. برای اتصال با بلوتوث گوشی به لپ تاپ باید ابتدا وارد کنترل پنل شوید، گزینه Devices and Printers را انتخاب کنید و روی مورد Add a Device کلیک کنید و بقیه مراحل گفته شده توسط سیستم عامل لپ تاپتان را قدم به قدم طی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا