Mihanpostپیشنهاد سردبیر

راهکار جلوگیری از بخار شیشه عینک هنگام استفاده از ماسک

راهکار جلوگیری از بخار شیشه عینک هنگام استفاده از ماسک بسیار ساده است .اگر چه یکی از مشکلات افراد عینکی با ماسک زدن بخار کردن شیشه عینک است که امروز در میهن پست به ارائه راه حل آن خواهیم پرداخت.

طی اپیدمیک جهانی اخیر ویروسی کشنده ای به نام کرونا در منطقه ای از کشور چین (شهر ووهان) شیوع پیدا کرد و موجب مرگ و میر تعدادی زیادی از شهروندان این کشور و مردم سر تا سر جهان شد، که موجب گردید سازمان بهداشت جهانی وضعیت اضطراری اعلام کند. این ویروس بسیار واگیر دار و کشنده است. برای جلوگیری از مبتلا شدن به آن باید تمامی موارد را برای پیشگیری از بیماری رعایت کنید. یکی از مهم ترین این موارد زدن ماسک است ، و ما امروز قصد داریم تا به شما آموزش دهیم که چگونه از بخار کردن عینک در موقع ماسک زدن جلوگیری کنید.

در همین حین اکثر فرودگاه ها در کشور های دنیا پرتکول های امنیتی را برای اطمینان از سلامت مسافران اعمال کرده اند ، که اینکار موجب شد افسران پلیس حاضر در گیت ها در معرض خطر بیشتری باشند برای همین همیشه باید ماسک مریضی را به صورت های خود زده باشند. در همین حین یکی از افسران پلیس که از بخار کردن شیشه عینک خود در اثر ماسک زدن رنج میبرد یک راه حلی برای این موضوع در فضای مجازی ارائه داد.

آموزش جلوگیری از بخار کردن عینک با ماسک زدن

طبق گفته های این افسر پلیس ، برای چلوگیری از بخار کردن شیشه عینک دو راه حل وجود دارد. اولین راه حل خیلی ساده است ، شما فقط کافی است لبه بالایی ماسک را قبل از پوشیدن آن تا بزنید.

جلوگیری از بخار کردن عینک با ماسک زدن

و راه حل دوم برای موقعی است که نمیخواهید اندازه ماسک شما با تا زدن کوچک شود ، برای اینکار باید یک دستمال کاغذی را در زیر ماسک خود قرار دهید به طوری که لبه بالایی دستمال بخش انتهایی بینی را بپوشاند.

طی آخرین اخبار ویروس کرونا ۷۲۴ نفر را به کام مرگ کشانده و ۳۴۹۰۸ نفر را مبتلا کرده و ۲۰۸۵ نفر توانسته اند درمان شوند. همچنین این بیماری نزدیک مرز های ایران شده و حتی چندین مورد مشکوک از ابتلا به این بیماری در ایران مشاهده شده است. برای همین باید این موضوع را جدی بگیرید و تمامی موارد را برای پیشگیری از آن رعایت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا