گوناگون

سرمربی تیم ملی کره دوباره استعفا کرد

،
با وجود حمایت فدراسیون فوتبال کره ،میونگ بو روز پنج شنبه(امروز) در یک کنفرانس خبری برای بار دوم استعفای خود را از سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال کره جنوبی اعلام کرد.

هنگ  میونگ بو در یک کنفرانس مطبوعاتی در سئول گفت: “از امروز، من این پست را ترک می کنم”. “هنگامی که ما برای جام جهانی عازم شدیم، من گفتم که ما امید را به مردم  خواهیم داد اما ما در پایان به آنها ناامیدی دادیم. من واقعا از این بابت احساس تاسف می کنم.”

تصمیم هنگ به کناره گیری از سمت خود درست یک هفته پس از اخذ رای اعتماد از فدراسیون فوتبال کره ای (KFA)  صورت می گیرد. فدراسیون فوتبال کره جنوبی گفته بود او  باید تیم ملی را در جام ملت های آسیا 2015 هدایت کند.
 مربی و بازیکنان تیم کره جنوبی به دلیل عدم صعوداز مرحله گروهی در برزیل، و کسب تنها یک تساوی با روسیه و دو شکست در برابر الجزایر و بلژیک از سوی مردم و رسانه ها مورد انتقاد قرار گرفتند.
بلافاصله پس از بازگشت تیم از برزیل میونگ بو از سمت خود استعفا داد اما جونگ مو، معاون فدراسیون فوتبال کره گفت فدراسیون او را برای ماندن متقاعد کرده است. او گفت” تعویض هونگ میونگ بو بهترین راه حل نیست.”
هونگ 45 ساله بازیکن و کاپیتان کره در جام جانی 2002، از ژوئن سال گذشته هدایت این تیم را بر عهده گرفته است.

زمانی که تیم به خانه بازگشت، طرفداران عصبانی یک بنر در فرودگاه، باز می گفت: “کره ای فوتبال مرده است” در حالی که دیگران بازیکنان با تافی حلیم – یک ژست به خصوص توهین در کره جنوبی. هنگ ترجیحی بلافاصله به مرحله پایین ارائه شده بود، اما در هفته گذشته KFA معاون رئيس جمهور گفت که انجمن متعجب Jungmoo او را متقاعد کرده بود به ماندن بگیرید.

در حالی که سرخوردگی ذهن خم با جام جهانی winless، متعجب هنگ جایگزین استدلال کرده بود که “بهترین راه حل نیست.” بود “ما انتظار داریم او برای هدایت تیم ملی برای جام ملت های آسیا بر اساس تجارب و درس های من در طول جام جهانی آموخته،” به من گفت.

هنگ، 45، یک ستاره و کاپیتان دفاع تیم ملی در جام جهانی 2002 کره جنوبی بود که به نیمه نهایی رسیده است. او فقط به عنوان مربی در ماه ژوئن سال گذشته پس از استعفای چوی Kanghee در زمان، و انتخاب تیم خود را در برزیل شد، موضوع نقد گرم می شود، به خصوص تصمیم خود را به چوب با پارک Chuyoung مهاجم که موفق به گل برسه.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا