Mihanpostپیشنهاد سردبیررپرتاژ

چرا برای سرویس کولر گازی با کاردون تماس نمی گیرید ؟

کولر های گازی موجود در بازار قابلیت فقط سرمادهی و یا سرمادهی و گرمادهی را با هم دارا می باشد مدل هایی که فقط سرمادهی دارند برای خنک کردن محیط استفاده می شود و فقط در تابستان مورد استفاده قرار می گیرد به اصطلاح فقط در هوای گرم کارایی دارد. مدل هایی که هر دو کارایی را با هم دارا می باشد در محیط های گرم و سرد کاربرد دارد ولی به شما توصیه می کنیم اگر در زمستان برای گرم کردن خانه می توانید از شوفاژ استفاده کنید بهتر است با توجه به مصرف برق توصیه نمی شود ولی در صورتی که می خواهید به عنوان وسیله کمکی از این دستگاه بهره ببرید می تواند بسیار مفید باشد.

اگر از آن دسته افرادی هستید که از کولر گازی سالهاست استفاده می کنید حتما متوجه شده اید که نیازی نیست کولر گازی مانند کولر آبی یکسره کار کند تا محیط خنک شود به اصطلاح عامیانه نیازی نیست کولر یکسره کار کند . اگر دستگاه شما یکسره کار می کند باید دنبال اشکال یا خرابی در دستگاه باشید زیرا کولر گازی براساس تنظیمات انجام شده با توجه به دمای محیط باید کار کند.

درباره کولر گازی چه می دانید؟

در هنگام خرید کولر گازی حتما به نکاتی که فروشنده به شما اعلام می کند دقت نمایید زیرا این اطلاعات در استفاده از دستگاه می تواند به شما کمک نماید. یکی از نکاتی که باید در نظر داشته باشید این است که با توجه به شرایط آب و هوایی برخی مناطق مانند شمال کشور امکان استفاده از کولر های آبی وجود ندارد و شما انتخاب دیگری ندارید و باید از کولر های گازی یا اسپلیت استفاده نمایید. به یاد داشته باشید اگر از کولر گازی در اتاق خواب یا محل کارتان استفاده می کنید دمای 25 درجه یک دمای ایده آل می باشد که می توانید دستگاه را روی این دما تنظیم نمایید.

سرویس کولر گازی با کاردون

لازم است بدانید در نسل جدید کولر های گازی از قابلیت اینورتر استفاده می شود که مصرف برق را قدری کاهش داده است. از دیگر مواردی که می توان با رعایت آن ها از مصرف برق کاهید دقت در انتخاب محل نصب کولر گازی می باشد و اینکه با توجه به مساحت محل نصب ظرفیت کولر را انتخاب نماییم.

برای سرویس کولر گازی با کاردون باشید

سرویس به موقع کولر و تعویض فیلتر ها می تواند در جلوگیری از اتلاف انرژی موثر باشد و در مصرف برق صرفه جویی نماید. بنابراین برای سرویس کولر های گازی به کاردون اعتماد کنید و با ما تماس بگیرید.

در صورت سرویس نکردن کولر گازی انرژی بیشتری برای خنک کردن اتاق مصرف می شود بنابراین هزینه های برق افزایش می یابد و همچنین به علت کارد کردن زیاد کمپرسور برد دستگاه دچار اختلال خواهد شد و شما باید هزینه های تعمیر سرسام آوری را متحمل شوید. یکی از توصیه های کاردونی این است که سرویس های دوره ای کولر گازی را جدی بگیرید تا طول عمر دستگاه خود را افزایش دهید و از پرداخت هزینه های اضافی پرهیز کنید.

در روزهای گرم تابستان وقتی به خانه می آید فقط یک لیوان آب خنک و هوای خنک داخل خانه می تواند حال شما را خوب کند. وقتی کنترل کولر گاز را در دست می گیرید و کولر را روشن می کنید ولی خبری از باد خنک نیست! بیشتر از قبل احساس گرما می کنید… باید بگوییم علت خنک نکردن فضای اطراف زیاد است و یکی از این دلایل مربوط به انجام سرویس های دوره ای است اگر شما کولر گازی خود را به طور منظم سرویس کنید هیچ گاه با این اتفاقات سورپرایز نخواهید شد.

با توجه به اینکه این روزها شرکت های مختلفی در زمینه تعمییرات فعالیت دارند و در این حوزه مشغول به کار می باشند انتخاب بهترین و با کیفیت ترین کار ساده ای نخواهد بود. شما می توانید برای سرویس کولر گازی ال جی خود به کاردون اعتماد کنید. این مجموعه با تجربه و دانش بالا در حوزه تعمیرات لوازم خانگی مناسب ترین فرد را برای عیب یابی دستگاه شما جهت تعمیر و سرویس می فرستد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا