Mihanpostپیشنهاد سردبیردسته‌بندی نشدهورزشی

آیا امیر عابدینی سرپرست تیم ملی فوتبال ایران می شود ؟

به گزارش میهن پست – حسن عابدینی مشهور به امیر عابدینی مدیر ورزش و بازیکن فوتبال سابق در سال های دور است. وی در سال‌های ۱۳۷۲ تا ۱۳۷۹ مدیرعامل باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران و نیز به عنوان مدیرعامل باشگاه داماش گیلان فعالیت داشته است .عابدینی در دهه ۱۹۶۰ میلادی در تیم‌های پرسپولیس و پیکان تهران به عنوان بازیکن فوتبال فعالیتی نه چندان حرفه ای داشته است.

وی که هم اکنون عضو مجمع فدراسیون فوتبال است با بیان اینکه بدش نمی‌آید به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شود، گفت: این بضاعت را در خودم می‌بینم که سرپرست تیم ملی شوم.امیر عابدینی  درباره خبر پیشنهاد سرپرستی تیم ملی فوتبال ایران به وی، اظهار کرد: با من در اینباره صحبت نشده است ولی در یک جلسه، اسم من مطرح شد. بعضی از دوستان به من عنایت داشتند و  در جلسه‌ای گفته‌اند که اگر عابدینی سرپرست شود، موفقیت رقم می‌خورد.

وی در پاسخ به این سئوال که «آیا خودش تمایل به پذیرش این پست را دارد یا خیر؟» گفت: ته دلم را بگویم، بله. وجدانا بدم نمی‌آید سرپرست تیم ملی شوم. این بضاعت را هم در خودم می‌بینم ولی در اینصورت، باید دید فدراسیون فوتبال چه توقعی از سرپرست دارد و چه جایگاهی برای آن مدنظر دارد. باید دید آیا این توقعات با آنچه که مدنظر من است تطابق دارد یا خیر. در صورت تطابق، بدم نمی‌آید سرپرست شوم.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه در چندسال گذشته همواره یکی از منتقدان کارلوس کی‌روش بوده و حالا چطور می‌خواهد در کنار او کار کند، تصریح کرد: انتقاد من این بود که باید تکلیف کی‌روش مشخص شود. باید بخش‌هایی از قرارداد سرمربی تیم ملی جرح و تعدیل می‌شد. حرف من این بود که قراردادی ننویسیم که بعدها ۱۰‌ها مشکل در کنارش باشد.

عابدینی ادامه داد: بستر باید برای فعالیت کی‌روش فراهم باشد. نمی‌شود کی‌روش برنامه بدهد و این برنامه‌ها به خاطر فراهم نبودن شرایط به حاشیه برود. باید به برنامه‌های سرمربی تیم ملی بها داده شود.

وی خاطرنشان کرد: اینکه الان سازمان لیگ برنامه‌هایش را با برنامه‌های کی‌روش برای تیم ملی تطبیق می‌دهد، به معنای حمایت از تیم ملی است. پیش از این مدیرانی که کنار کی‌روش بودند، کسانی نبودند که مشکلات را حل کنند. شاید کی‌روش در این بخش‌ها حق داشته است.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تاکنون با کی‌روش صحبتی نداشته تا از مشکلاتش با خبر باشد، تاکید کرد: شاید بتوان با گفتگو مشکلات را حل کرد. همه می‌دانند که من در کار کلان اهل تعامل هستم.

به نقل از مهر ، عابدینی درباره اینکه چقدر برای انتخابش به عنوان نیمکت تیم ملی شانس قائل است، گفت: من شانس زیادی قائل نیستم چون این موضوع هم بعد از چند روز فراموش می‌شود!

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص حضور هدایتی در مزایده باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: هدایتی همچنان مصمم به خرید باشگاه است. ما چند روز پیش هم با پیشکسوتان جلسه داشتیم و مقرر شد هسته مرکزی این کار را پیگیری کند.

عابدینی همچنین درباره اینکه مالک جدید باشگاه می‌تواند ۲۰ درصد سهام پیشکسوتان و هواداران را ندهد، گفت: اگر هدایتی باشگاه را بگیرد قطعا این کار را می‌کند. هدایتی این ۲۰ درصد را برای خودش نمی‌خواهد و هدفش این است به هواداران و پیشکسوتان بدهد. اما شاید بعضی از شرکت‌ها این کار را نکنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا