گوناگون

سوآرز: با ناراحتي ليورپول را ترک مي‌کنم

 لوييس سوآرز اروگوئه‌اي پس از توافق با سران بارسلونا هفته آينده پس از شرکت در آزمايش‌هاي پزشکي و با امضاي قراردادي پنج ساله راهي اين تيم مي‌شود.

باشگاه ليورپول در سايت خود بيانيه‌اي به شرح زير منتشر کرده است: «ليورپول تاييد مي‌کند لوييس سوآرز آنفيلد را پس از توافق براي انتقال به اين تيم ترک مي‌کند. اين بازيکن اکنون اجازه اين را دارد تا براي کارهاي يک انتقال با سران بارسلونا در تماس باشد. بايد از لوييس به خاطر حضور در ليورپول و کارهايي که براي باشگاه انجام داده تشکر کنيم. او نقشي اساسي براي بازگشت ليورپول ليگ قهرمانان اروپا داشت. در ليورپول همه براي او و خانواده‌اش آرزوي موفقيت دارند.»

لويييس سوآرز در اين زمينه گفت: با قلبي ناراحت ليورپول را ترک مي‌کنم و براي تجربه کردن يک زندگي جديد راهي اسپانيا مي‌شوم. هم من و هم خانواده‌ام ليورپول و باشگاه و بيش از همه چيز هواداران را دوست داريم. آنها همواره مرا مورد حمايت قرار دادند. هيچ گاه اين را فراموش نمي‌کنم و هميشه هوادار ليورپول باقي مي‌مانم. اميدوارم همه شما درک کنيد چرا اين تصميم را گرفتم. ليورپول براي ماندن من تلاش زيادي کرد اما زندگي و بازي کردن در اسپانيا چيزي بوده که من سال‌ها است به دنبال آن هستم. بودن در کنار خانواده همسرم چيزي است که مرا به اسپانيا مي‌برد. اکنون فکر مي‌کنم زمان آن فرا رسيده است.

سوآرز افزود: براي برندن راجرز (سرمربي ليورپول) و باشگاه آينده خوبي آرزو مي‌کنم. باشگاه در شرايط خوبي قرار دارد و مي‌دانم فصل آينده موفق مي‌شود. خوشحالم که نقشي در بازگشت ليورپول به جمع تيم‌هاي صدر جدولي بازي کردم و به ليگ قهرمانان اروپا بازگشتيم. براي همه چيز و همه خاطره‌ها ممنونم.

باشگاه بارسلونا هم در خبري تاييد کرده سوآرز هفته آينده براي حضور در آزمايش‌هاي پزشکي راهي اسپانيا مي‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا