گوناگون

ادامه مسابقات دور سوم فوتسال جام رمضان گرگان امشب برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و چهارمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان گرگان با شرکت 40 تیم در 10 گروه 4 تیمی و به صورت دوره ای برگزار می شود و از هر گروه 2 تیم به مرحله بعدی صعود می کنند.

در بازی های جمعه شب، دور سوم رقابت ها پیگیری می شود و طبق برنامه از گروه پنجم تیم های “گلستان فلز طبرستان” و “شهدای زیارت”، از گروه ششم تیم های “اتحاد سبز شورای اسلامی سیدمیران” و “لبنیات برهان پخش آق قلا”، از گروه هفتم تیم های “اتوپارس” و “ذوب سیم شمال” و از گروه هشتم تیم های “کابینت یاس” و “شهدای محمدآباد” به مصاف هم می روند.

دور دوم مسابقات فوتسال جام رمضان هم با برگزاری 4 دیدار به پایان رسید و تیم های “اتوپارس” از گروه هفت، “سحر و صبا” از گروه نه، “کافه بستنی چیستا” و “عرفان” از گروه ده با پیروزی در هر دو بازی به دور بعدی صعود کردند.

همچنین در شب یازدهم رقابت ها که بازی های دور سوم آغاز شد تیم های “اتحاد زنگیان” از گروه دو، “سردخانه سورتینگ” از گروه سه و “غیرانتفاعی سعدی” از گروه چهار به جمع صعودکنندگان به مرحله بعدی پیوستند. طی دوشب در مجموع 32 بار توپ از خط دروازه ها گذشت و رکورد  بیشترین تعداد گل در یک بازی تغییر کرد.

در ادامه گزارشی کوتاه از بازی های شب یازدهم رقابت ها آورده شده است:

خوشحالی عجیب مربی خلیل شهر

در نخستین بازی از دور سوم و از گروه یک تیم های “شالیکوبی خلیل شهر” و “شایاپارس بتن” به مصاف هم رفتند. خلیل شهری ها از دو بازی قبلی خود 3 امتیاز کسب کرده بودند و بیش از حریف به پیروزی در این بازی نیاز داشتند. به همین دلیل پس از به ثمر رساندن هر گل، مربی خلیل شهر به شکل عجیبی به خوشحالی می پرداخت! نوع خوشحالی به اندازه ای بود که تا دقایقی پس از بازی سوژه تماشاگران در سالن شده بود!

نیمه نخست بازی بدون ردوبدل شدن گلی پایان یافت و زردپوشان خلیل شهری در نیمه دوم دوبار دروازه آبی پوشان پارس بتن را باز کردند. “اسماعیل رکنی” و “محمد خندان” به ترتیب گلزنان شالیکوبی بودند و در نهایت این بازی با حساب 2 بر صفر به سود نماینده خلیل شهر مازندران پایان یافت. سرپرستی این تیم بر عهده “مهدی عموزادی” است.

“اتحاد” مقتدرانه صعود کرد

در دومین بازی شب یازدهم و از گروه دو تیم “اتحاد زنگیان” با پیروزی برابر “ورزشی پرسپولیس” با حداکثر امتیاز راهی دور بعد شد. سبزپوشان زنگیان که از حمایت تماشاگران بهره مند بودند در نیمه نخست با گل مدافع حریف یک بر صفر از حریف پیش افتادند. سرخپوشان پرسپولیس  با گلزنی “حسین فرزبود” نتیجه را یک بر یک کردند و نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم اتحاد زنگیان دوبار دیگر به گل رسید. ابتدا “بهزاد برخوردار” از روی یک ضربه ایستگاهی دروازه حریف را گشود و سپس “امیر رستمی نیا” تیر خلاص را بر ورزشی پرسپولیس وارد ساخت و بازی در نهایت 3 بر یک به سود تیمی که “محمد رستمکلایی” سرپرستی اش را بر عهده دارد به اتمام رسید.

از نکات حاشیه ای این بازی می توان به حضور “عیسی امامی” نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی و “ناصر گرزین” رییس شورای اسلامی شهرستان گرگان در دقایق ابتدایی این بازی اشاره کرد.

دوجین گل در بازی دوستانه!

در سومین دیدار شب یازدهم و از گروه سه، بازی تیم های “سردخانه سورتینگ” و “دهیاری باغ گلبن” رکورد جدیدی در تعداد گل در یک بازی به ثبت رسانید. هر دونیمه این بازی که به نوعی فضای دوستانه بر آن حاکم بود با نتیجه 4 بر 2 به سود طوسی پوشان سورتینگ به پایان رسید. ابتدا تیم “باغ گلبن” بود که برخلاف انتظار به دوگل پیاپی دست یافت. “علی قلی نژاد” و “ابوالفضل اسماعیلی” گلزنان آبی پوشان دهیاری بودند. در ادامه اما “سید رسول خلیلی” 3 و “مصطفی دهقان” یکبار گل زدند و نیمه اول با پیروزی سورتینگ پایان یافت.

در نیمه دوم “محمدعلی هدایتی” دوبار پیاپی گلزنی کرد و نتیجه بازی 6 بر 2 شد. “احمد قلی نژاد” برای اولین بار برای دهیاری گل زد و اختلاف را به دوگل کاهش داد. طوسی پوشان سورتینگ که دست بردار گلزنی نبودند در ادامه دوبار دیگر به وسیله “رسول خلیلی” و “پوریا وطنی” به گل رسیدند. در لحظات پایانی احمد قلی نژاد باردیگر گلزنی کرد و بازی با نتیجه 8 بر 4 به سود سردخانه سورتینگ به اتمام رسید. سرپرستی این تیم بر عهده “علی اصغر نودهی” است.

“سعدی” سرگروهی اش را قطعی کرد

در آخرین بازی شب یازدهم و از گروه چهار، تیم “غیرانتفاعی سعدی” با کسب مساوی برابر “امور مالیاتی” صعودش به عنوان تیم سرگروه را قطعی ساخت. تیم امور مالیاتی که بازی گذشته خود را نیمه تمام گذاشته بودند شانسی برای صعود به دور بعدی نداشتند. نیمه اول بازی بدون هیجان و گلی خاتمه یافت.

در نیمه دوم ایتدا طوسی پوشان امور مالیاتی توسط “حسین غریبی” از سعدی پیش افتادند. سرخپوشان سعدی در دقایق پایانی با ضربه “علی نقی پایین محلی” حساب کار را یک بر یک ساختند تا با 7 امتیاز به عنوان تیم اول از گروه چهارم راهی دور بعد شوند.

در ادامه گزارشی کوتاه از بازی های شب دهم رقابت ها آورده شده است:

“ستارگان” در دور دوم درخشیدند

در نخستین بازی شب دهم و از گروه هفت، تیم های “ستارگان قشلاق” و “ذوب سیم شمال” که بازی دور اول را واگذار کرده بودند به مصاف هم رفتند. ستارگان موفق شدند این بازی را با نتیجه 4 بر یک به پایان برسانند. نیمه نخست بازی با تک گل “سهیل رجبی” به سود سفیدپوشان ستارگان پایان یافت.

در نیمه دوم بازهم رجبی برای ستارگان گلزنی و اختلاف را دوبرابر کرد. سفیدپوشان که انگیزه زیادی برای جبران نتیجه ضعیف دور اول داشتند در ادامه دوبار دیگر به گل رسیدند. “سید عباس موسوی” و “سعید طبرسا” نتیجه را 4 بر صفر کردند. در لحظات پایانی زردپوشان ذوب سیم توسط “اکبر مهری” به یکی از گل ها پاسخ دادند و در نهایت بازی با حساب 4 بر یک به سود قشلاقی ها خاتمه یافت. سرپرستی ستارگان بر عهده “رمضان مهقانی” است.

پیروزی دشوار در بازی نزدیک

در دومین دیدار شب دهم و از گروه هشت، تیم “شهدای محمدآباد” در برابر “پخش فربد” به یک پیروزی دشوار دست یافت. محمدآبادی ها که بازی نخست را واگذار کرده بودند موفق شدند تیم سختکوش و جوان فربد را با نتیجه 2 بر یک شکست دهند. نیمه اول بازی با تک گل “کیهان رضاپور” که از روی نقطه پنالتی دوم به ثمر رسید به سود طوسی پوشان محمدآبادی خاتمه یافت.

در نیمه دوم محمدآبادی ها به وسیله “حسین آشگاهی” به گل دوم نیز رسیدند. سرخپوشان پخش فربد موفق شدند توسط “مهرداد مطلق زاده” اختلاف را کاهش دهند اما این کافی نبود و بازی با نتیجه 2 بر یک به سود شهدای محمدآباد به پایان رسید. سرپرستی این تیم بر عهده “سید حسام حسینی” است.

“سیدمیران” و “نصرآباد” باهم کنار آمدند

سومین بازی شب دهم بین نمایندگان روستاهای “سیدمیران” و “نصرآباد” و از گروه نه برگزار شد. این دوتیم که از حمایت تماشاگران برخوردار بودند در پایان 30 دقیقه تلاش به تساوی یک بر یک رضایت دادند. سبزپوشان سیدمیران نیمه نخست را با تک گل “میثم ساورعلیا” برنده به رختکن رفتند.

در نیمه دوم و در حالی که تنها یک دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود سفیدپوشان دهیاری نصرآباد به گل تساوی رسیدند. گلی که “رحمان حسن جانی” وارد دروازه سیدمیران کرد باعث شد بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد. با این تساوی سیدمیرانی ها 4 و نصرآبادی ها یک امتیازی شدند.

“عرفان” به مرحله بعد صعود کرد

در آخرین بازی دور دوم مسابقات و از گروه ده، تیم “عرفان” با برتری برابر “شهاب ایرانمهر” صعود خود به دور بعدی را مسجل کرد. سفیدپوشان عرفان در هر دونیمه یک بار گلزنی کردند و در نهایت با حساب 2 بر صفر بازی را به پایان رساندند.

عرفان در نیمه اول به وسیله “علیرضا رفعتی” دروازه شهاب را گشود. این اتفاق در نیمه دوم توسط “علی دلجو” به وقع پیوست و عرفانی ها که بازی نخست را نیز برده بودند با 6 امتیاز به همراه کافه بستنی چیستا از گروه ده صعود کردند. سرپرستی این تیم بر عهده “علی عامری” است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا