گوناگون

شاهرودی: برابر آرژانتین به ضدحملات بیشتر توجه شود/ پولادی عالی بود

رضا شاهرودی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیم‌های ملی ایران و نیجریه، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: تیم ملی ایران مقابل نیجریه بازی جالب و تماشاگر پسندی را ارائه نداد و تنها به بازی تدافعی پرداخت که از ابتدا جزو دستور تاکتیکی کادر فنی تیم ملی بود. البته بازیکنان نیز دستورات تاکتیکی تیم ملی را به خوبی انجام دادند.

وی در همین خصوص افزود: متاسفانه در هنگام ضد حملات زیاد خطرناک نبودیم، ضمن اینکه در به غیر از یک صحنه در درون محوطه جریمه تیم نیجریه بازیکنان این تیم بودند که در جنگ هوایی و در زدن ضربات سر اول موفق عمل کردند.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: همه انتظار داشتند بازیکنان نیجریه از نظر بدنی و میزان دوندگی خیلی بهتر از ما باشند اما در پایان بازی مشاهده شد بازیکنان تیم ملی ایران از نظر بدنی و میزان دوندگی درون زمین شرایط خیلی خوبی دارند. در واقع می‌توان گفت در سه اردوی اخیر، تیم ملی از نظر بدنی بر روی بازیکنان خیلی خوب کار شده است.

شاهرودی خاطرنشان کرد: کادر فنی تیم ملی برای بردن نیجریه برنامه نداشت اما برای کسب تساوی مقابل این تیم برنامه‌ریزی خوبی کرده بود که خوشبختانه به اهداف خود در این بازی نیز دست پیدا کردیم.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان خط دفاعی تیم ملی نیز خاطرنشان کرد: مدافعان تیم ملی به ویژه مهرداد پولادی عملکرد فوق‌العاده‌ای در این دیدار داشتند.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران در خصوص دیدار تیم ملی با آرژانتین نیز گفت: ما باید با همین شکلی که مقابل نیجریه بازی کردیم به مصاف آرژانتین برویم حتی اگر در 15 دقیقه ابتدایی بازی نیز گل بخوریم نباید روند حرکتی و شکل بازی خود را تغییر دهیم چون اگر بخواهیم جلوی آرژانتین تهاجمی بازی کنیم با نتیجه بدی بازی را واگذار خواهیم کرد البته در ضد حملات مقابل این تیم باید نسبت به بازی نیجریه با برنامه‌تر باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا