گوناگون

شايد نيمار بازي با آلمان را از نزديک تماشا کند

نيمار که در رقابت‌هاي جام‌جهاني چهار گل زده بود، به دليل مصدوميت از ناحيه کمر که در پيروزي دو بر يک روز جمعه مقابل کلمبيا در مرحله يک‌چهارم نهايي رقابت‌هاي جام‌جهاني برايش اتفاق افتاد، ادامه مسابقات را از دست داد. برزيل بامداد چهارشنبه در مرحله نيمه‌نهايي مقابل آلمان بازي خواهد کرد.

نيمار با برانکارد به خارج از زمين مسابقه منتقل شد و سپس با هليکوپتر به خانه‌اش در ساحلي نزديک به سائوپائولو منتقل شد اما وي در فيلمي که روي فدراسيون فوتبال برزيل منتشر شد، نشسته بود و به نظر مي‌رسيد راحت است. پزشک تيم ملي فوتبال برزيل نيز اعلام کرد که ممکن است نيمار بتواند در مسابقه مقابل آلمان به عنوان يک تماشاگر در ورزشگاه حاضر شود.

خوزه لوئيز رونکو در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: اين به ميزان درد نيمار بستگي دارد. اگر درد نداشته و راحت باشد، هيچ چيزي مانع نمي‌شود و چيزي سلامتي‌اش را به خطر نمي‌اندازد. او فقط بايد نشسته باشد و در سفر با هواپيما راحت باشد.

رونکو اعلام کرد نيمار در 45 روز بهبود مي‌يابد و مي‌تواند بنشيند و راه برود. بسياري از هواداران برزيل در مقابل خانه نيمار براي استقبال از وي جمع شده‌ بودند و برخي از آنها پلاکاردهايي با شعار «قوي باش نيمار» در دست داشتند. پدر نيمار از خانه بيرون آمد و پاسخ استقبال هواداران را داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا