گوناگون

نظرات مرفاوي را با بضاعتمان تامين کرديم

عباس جهان‌بيني درباره بازي صباي قم در مقابل تيم ملي اميد اظهار کرد: نتيجه‌ خوبي کسب نکرديم اما با توجه به اين که شرايط بدني بازيکنانمان خوب نبود، مي‌توان از نتيجه‌ راضي بود. اميدوارم کادر فني هم نقاط قوت و ضعف تيم را شناسايي کنند تا در آينده روند بهتري داشته باشيم.

به نقل از ايسنا، وي همچنين درباره امکاناتي که براي تيم فراهم شده است، گفت: ما تلاش ‌کرده‌ايم بر اساس بضاعتمان نقطه نظرات آقاي مرفاوي را تامين کنيم. بازيکناني که خواسته‌اند را هم جذب ‌کرده‌ايم اما قبول دارم بازيکناني هم بوده‌اند که نتوانسته‌ايم آنها را جذب کنيم اما در کل 80 درصد نقطه نظرات مرفاوي را تامين ‌کرده‌ايم.

مديرعامل باشگاه صباي قم در ادامه در پاسخ به اين سوال که فصل جديد چه اهدافي را براي باشگاه مدنظر دارد، گفت: هدف ما اين است که بتوانيم در ليگ جزو تيم‌هاي بالاي جدول باشيم اما در جام حذفي به دنبال قهرماني و کسب سهميه آسيايي هستيم. البته اين هدفگذاري باشگاه است و احتمال هم دارد نتوانيم به اهدافمان برسيم. در کل باشگاه چشم‌اندازي براي خود ترسيم کرده است و به دنبال محقق کردن آن هستيم.

وي تصريح کرد: در فوتبال به دنبال اين هستيم که فضا را براي ورزش کردن جوانان فراهم کنيم. هر کجا که باشم با اين ايده کار مي‌کنم و دوست ندارم با ارقام ميلياردي بازيکن جذب کنم بلکه به دنبال اين هستيم که بازيکن تربيت کنيم و بتوانيم از دسترنج خودمان استفاده کنيم.

جهانبيني در ادامه درباره پرداخت‌هاي ميلياردي برخي باشگاه‌ها به بازيکنانشان نيز گفت: ضمن احترام به همه باشگاه‌ها به نظر من باشگاه‌هايي که از بودجه دولتي و يا نيمه‌دولتي هزينه مي‌کنند، نبايد چنين پرداخت‌هايي داشته باشند. بايد تلاش کنيم طوري حرکت کنيم که رعايت صرفه جويي را کرده باشيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا