گوناگون

شاگردان کي‌روش همچنان ناشناخته

 در حالي آخرين تمرين تيم ايران قبل از بازي مقابل نيجريه در کمپ کورينتيانس برزيل امروز آغاز شده است که باز هم خبرنگاران ايراني به خاطر مشکلاتي که راننده اتوبوس خبرنگاران براي آنها پيش آورد، مصائب زيادي را در راه رسيدن به تمرين تيم ملي متحمل شدند. با اين حال خبرنگاران توانستند در حالي دقايقي از اين تمرين را پوشش دهند که حضور خبرنگاران چند شبکه تلويزيوني از کشورهاي آرژانتين و برزيل در تمرين امروز مشهود است. ضمن اينکه دو خبرنگار نيجريه‌اي نيز براي کسب آخرين اطلاعات از تمرين تيم ملي ايران در کمپ کورينتيانس حاضر شده‌اند.

نکته قابل توجه اينکه همچنان بازيکنان تيم ملي و ترکيب اين تيم براي ديدار پس‌فردا شب مقابل نيجريه مبهم و ناشناخته مانده و خبرنگاران خارجي در اين خصوص از همتايان ايراني خود در حاشيه تمرين سؤالات زيادي را مي‌پرسند.

در همين راستا خبرنگار شبکه آرژانتيني ابتدا از خبرنگاران ايراني خواست تا بازيکنان ملي‌پوش ايراني که به زبان اسپانيولي مسلط  هستند را به آنها معرفي کنند که جواد نکونام و مسعود شجاعي به خبرنگاران آرژانتيني معرفي شده با اين حال پس از درخواست آنها از روابط عمومي فدراسيون فوتبال براي مصاحبه با نکونام و شجاعي،؛ وي اين اجازه را به آنها نداد و اعلام کرد طبق برنامه قبلي امروز و پس از پايان تمرين عليرضا حقيقي و پژمان منتظري پاسخگوي خبرنگاران هستند.

خبرنگاران نيجريه‌اي که قرار است تيم کشورشان در جام جهاني در اولين ديدار به مصاف ايران برود با دقت خاصي بازيکنان تيم ملي را تحت نظر قرار داده و سعي مي‌کنند به هر ترتيب ممکن اطلاعاتي را از تمرين امروز به دست بياورند.

تيم ملي ايران عصر امروز  به وقت برزيل براي ديدار با نيجريه راهي کوريتيبا مي‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا