گوناگون

گزارش اولين تمرين استقلال

  اولين تمرين آماده سازي تيم فوتبال استقلال براي فصل جديد از ساعت 18 امروز در کمپ مرحوم حجازي آغاز شد. در ابتداي تمرين سرمربي تيم استقلال با استقبال تماشاگران روبرو شد و به محض ورود به زمين چمن پاسخگوي نمايندگان رسانه‌هاي گروهي بود.

* با توجه به آغاز تمرينات مثل سال‌هاي گذشته تعداد زيادي از بازيکنان تستي در محل تمرين آبي‌پوشان حاضر شده بودند. نکته قابل توجه اينجا بود که سه بازيکن جوان به محض ورود به کمپ مرحوم حجازي مدعي شدند از طرف مقداد نجف‌نژاد عضو هيأت مديره براي دادن تست آمده‌اند. اين سه نفر به همراه چند نفر ديگر در تمرينات گروهي آبي‌پوشان شرکت کردند.

* تعدادي از تماشاگران استقلال بنري آورده بودند که روي آن نوشته شده بود علي پاشا محبوب قلب‌ها.

* ميلاد فخرالديني و سجاد شهباز‌زاده دو بازيکني بودند که به محض ديدن قلعه‌نويي به سمت وي رفته و رخصت گرفتند.‌ آرش برهاني ديگر بازيکني بود که در تمرين امروز حاضر بود و محمد قاضي حنيف عمران‌زاده و اميد ابراهيمي در تمرين آبي‌پوشان شرکت نکردند.

* کريم بوستاني امروز وظيفه تمرين دادن دروازه‌بانان را به عهده داشت و وي پس از اين به عنوان مربي گلرها فعاليت خواهد کرد.

* جواد زرينچه و شاهرخ بياني نفراتي بودند که امروز لباس کادر فني را پوشيده و در کنار ديگر اعضاي کادر فني مشغول تمرين دادن بازيکنان شدند.

* منصور پورحيدري، افجه‌اي و رضا صادق‌پور از اعضاي هيأت مديره استقلال در تمرين امروز آبي‌پوشان حضور داشتند.

* يک بازيکن ايراني با نام رزمجو که سابقه بازي در ليگ ترکيه را دارد در تمرين امروز استقلال حاضر بود و در کنار ديگر بازيکنان تمرين کرد.  قرار است اين بازيکن در تست فني آبي‌پوشان شرکت کند.

* در ابتداي تمرين بازيکنان به گرم کردن بدن‌هاي خود پرداخته و سپس در گروه‌هاي مختلف زير نظر امير حاج‌قاسم کار هوازي انجام دادند.

* اعضاي تيم استقلال امروز با لباس‌هاي آبي و سفيد که با سفارش باشگاه تهيه شده تمرين کردند.

* تعدادي از بازيکنان تستي و جوان استقلال زير نظر آرش لب‌جويي که در آکادمي اين باشگاه مشغول است تمرين کردند. قرار است وي نظر خود را در مورد کيفيت اين بازيکنان به سرمربي استقلال ارائه کند.

* حدود 200نفر از طرفداران استقلال در تمرين امروز آبي‌پوشان حاضر بودند و نظاره‌گر تمرين شدند.

به گفته امير قلعه‌نويي تيم فوتبال استقلال روز هفدهم تير ماه براي برپايي اردو راهي ترکيه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا