گوناگون

صداوسیمای کهگیلویه وبویراحمددر جشنواره تولیدات استانها خوش درخشید

81181881 5726742

یوسف افشار نیا روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره با هدف شناسائی و تجلیل از آثار برتر مراکز صدا و سیما برگزار شد.

وی بیان کرد: این جشنواره تولیدات مراکز از تاریخ ششم خرداد به مدت سه روز در تبریز برگزار و از آثار برتر در سه بخش خبر ،صدا ،سیما و پژوهش تقدیر شد.

افشار نیا اظهار کرد: در بخش خبر خانم زهره بهرامی به عنوان سردبیر برتر مجموعه خبری تلویزیونی و بهترین خبرنگار ویژه انتخابات و آقای مهدی محمودی نیز با گزارش مستند خون(دفاع مقدس) و همچنین از سید حمداله خواهش نیک خبرنگار راهپیمایی 22 بهمن پارسال تقدیر شد.

وی با بیان اینکه شش عنوان برتر نیز در حوزه سیما کسب شد گفت : مستند پرندگان سرزمین برف و آفتاب به کارگردانی فرشاد افشین پور، فیلم داستانی آریو برزن به کارگردانی خسرو حیدری،مستند آخر شاهنامه به کارگردانی شریف اسلامی نژاد و مستند بایاری ها به کارگردانی حجت طاهری صاحبان عناوین برتر در حوزه سیمای این جشنواره شدند.

افشار نیا ابراز داشت: در حوزه صدای استانی برنامه پسیناپسین به تهیه کنندگی ضرغام رشیدی و گویندگی خانم زرین کشاورز عناوین برتر را از آن خود کردند و در بخش پژوهش نیز از دکتر سید فیض الله افرازی زاده با پژوهش صنایع دستی استان هم در این جشنواره تقدیر شد.

7529/671

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا