Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیرموتور سيكلت

طراحی جدید موتورسیکلت هارلی دیویدسون به کجا ختم خواهد شد ؟

طراحی و ساخت مجدد موتورسیکلتی همانند هارلی دیویدسون که بتواند محبوبیت زیادی در میان علاقه‌‌مندان به این خودرو دو چرخ پیدا کند نه به همین سادگی ها است و نه حالا، حالاها نه اتفاق خواهد افتاد. و البته اگر هم همچین موضوعی رخ دهد بلکه زمانی می خواهد به وسعت تاریخ ساخت این موتور سیکلت آن هم اگر مورد پسند علاقه مندانش واقع شود. در ادامه با میهن پست همراه شود.

اما آن چه را که امروزه مورد توجه علاقه مندان به برند هارلی دیویدسون قرار دارد این است که آینده طراحی این برند مشهور موتورسیکلت یعنی – هارلی دیویدسون – در سال های آتی به کجا ختم خواهد شد. چرا که تا به حال طراحی‌های آینده‌نگرانه و مستقلی از هارلی دیویدسون توسط طراحان مطرح و حتی گمنامی انجام پذیرفته است. طراحی جدید موتورسیکلت هارلی دیویدسو

بنابراین طراحی جدید موتورسیکلت هارلی دیویدسون اگر چه چالش ذهنی همه علاقه مندان به این برند از موتورسیکلت است اما در این میان کمپانی جیوِر Jever به خاطر سازماندهی و حمایت مالی مراسم‌های مختلف با حال و هوای «هارلی دیویدسون» مشهور است و این نمونه موتورسیلکتی که در اینجا می‌بینید، نمونه‌ای است که در مسابقات کشف استعداد طراحی این برند آلمانی در سال ۲۰۱۳ مقام دوم را کسب کرده است. افراد برای شرکت در این رقابت می‌بایست نسخه مخصوص به خود را از موتورسیکلت‌های هارلی طراحی می‌کردند.

محصول ذهن طراحی به نام یون تورکن Ion Turca بر اساس یک سافتیل مدل ۲۰۱۲ است که برای پیشرانه از موتور تووین-کم ۱۶۹۰ سی‌سی هارلی دیویدسون استفاده می‌کند. جریان خطی موجود در بدنه این موتورسیکلت از دو بخش اصلی تشکیل شده که از خروجی دوگانه اگزوز گرتفه تا باک بنزین جمع‌جور، به خوبی یکدیگر را تکمیل می‌کنند. دوشاخه مایل و پایین، ممکن است در ابتدا اندکی ناراحت به نظر برسد، ولی در فرم کلی و با تعبیه میله فرمان در درون بدنه، به‌زیبایی به این موضوع پرداخته شده است.

در مورد تأمین هوای موردنیاز موتور ۲ سیلندر هارلی دیویدسون، در طراحی دریچه‌هایی در زیر چراغ جلو درنظر گرفته شده است. همچنین این موتورسیلکت دارای یک نشانگر دیجیتال «یکپارچه» است که مواردی چون سرعت، کیلومتراژ، وضعیت بنزین، GPS و سیستم ناوبری را نمایش می‌دهد. طراحی جدید موتورسیکلت هارلی دیویدسون

منبع    notey

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا