Mihanpostپیشنهاد سردبیردکوراسیونمعماری

طرح هاي جالب و ايده خلاقانه براي اجريا راه پله + عكس

به گزارش ميهن پست – در معماري هاي مدرن و بخصوص در طراحي هاي داخلي امروزي توجه بيش از حد به راه پله آن هم به لحاط زيبايي بخشي به نماي داخلي و گاهي در نماهاي خارجي همواره مورد توجه ويژه معماران قرار دارد.بنابراين در خانه بيشتر مردم راه پله فقط یک ابزار کاربردی برای رفتن از یک طبقه به دیگری است. معمولا هیچ چیز قابل توجهی در مورد راه پله وجود ندارد، هر چند برخی از آنها جذاب تر از دیگران است. به نظر می رسد در هنگام انتخاب نیز گزینه های زیادی برای راه پله وجود ندارد. راه پله های بسته و یا باز از دوطرف و راه پله های چوبی و فلزی.
لازم است بدانيد كه پله یکی از المان هایی ست که در زمانه مدرن خیلی مورد توجه معماران قرار گرفته است.معمولا در کتب هنر وجود حرکت در پله و توجه جریان مدرن به حرکت را دلیل این موضوع می دانند چرا كه يکی از مهمترین جذابیت های خانه های دوبلکس ، وجود و حضور یک راه پله مجزا و زیبا در دکوراسیون داخلی خانه است ، حالا این راه پله هر چقدر زیباتر و شکیل تر باشد مسلما به زیبایی دکوراسیون داخلی خانه خواهد افزود.
برخی ممکن است نرده هایی با طرح های زیبای حک شده داشته باشند، در حالی که دیگری قاب سازی های کار شده در زیر پله هایش داشته باشد. با این حال به نظر می رسد هنوز هم پله ها کمی کسل کننده هستند. اما در این مطلب ما مجموعه ای شگفت انگیز از انواع پله ها را برای شما ه نمايش مي گذاريم.

راه پله جالب و خلاقانه
راه پله جالب و خلاقانه

Stairs-Nc2Arch-Loft-5

Stairs-Nerd

Stairs-rainbow-house-10

Stairs-ribbon-1

Stairs-Rudolph-14

Stairs-Mo-Arch-18

Stairs-Maxwan-3

Stairs-Keiji-Ashizawa-9

Stairs-Kathryn-Tyler-7

Stairs-Faro-8

Stairs-Chae-Pereira-Godzill

Stairs-Charlie-Diaz-Duplex-

Stairs-DoHoSuh-Tate

Stairs-Ecole-11 Stairs-Fab-Wood

Stairs

Stairs-Alphaville-16

Stairs-Atelier-Sad-6

طرح هاي راه پله
طرح هاي راه پله

Stairs-Castroferro-17

Stairs-Studioata-15

راه پله جالب
راه پله جالب

منبع: mihanbana

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا