گوناگون

عابديني: با رحيمي به نقطه‌نظر مشترک رسيدم

 امير عابديني در مورد حرف‌هاي شب گذشته کارلوس کي‌روش در شبکه سه، گفت: به نظر من تمديد قرارداد با کارلوس کي‌روش بزرگترين اشتباه است. عملکرد تيم ملي را در چهار بُعد بايد بررسي کنيم، در ابعاد سازمان‌دهي، هدايت، مديريت ميداني و کار مربي ضمن اينکه دو بُعد جانبي هم به اين ابعاد اضافه مي‌شوند، بعد حمايت معنوي و عمومي نظام کشور و مردم از تيم‌هاي ملي واليبال و فوتبال. ملت ما پشت تيم‌هاي ملي فوتبال و واليبال آمدند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: تيم ملي ايران در جام جهاني يک نيمه خوب مقابل آرژانتين بازي کرد و بازيکنان هم در بعد ميداني تمام توانشان را در ميدان ارائه کردند. در بخش هدايت و مديريت هم فدراسيون تمام بدنه فوتبال را تحت فشار گذاشت تا خواسته‌هاي کي‌روش برآورده شود. ليگ فشرده برگزار شد، مسابقات ما 21 فروردين يعني دو ماه قبل از شروع جام جهاني تمام شد تا بازيکنان زودتر در اختيار کي‌روش قرار بگيرند، حالا اينکه لژيونرها ديرتر به تيم ملي آمدند اين ديگر انتخاب خود کي‌روش بود وگرنه سازمان ليگ نهايت همکاري را با سرمربي تيم ملي داشت.

عضو هيأت‌رئيسه سازمان ليگ، تصريح کرد: در بعد ميداني هم ديديد که وقتي يک دست پيراهن خراب شد کارلوس کي‌روش چگونه آن را بر سر نيزه کرد و چه اتفاقاتي پيش آمد. به طوريکه حتي آلشپورت هم آمد و گفت اين لباس‌ها مال من نيست و قاچاق است در حاليکه در جام جهاني مشخص شد پيراهن تيم ملي يکي از زيباترين پيراهن‌ها بوده اما کسي تشکري نکرد. در بخش تدارکات کمپ تيم ملي هم و تأمين هزينه‌هايش فدراسيون نهايت همکاري را کرد و 30 ميليارد تومان هزينه آماده‌سازي اين تيم شد. البته از حضور در جام جهاني اين هزينه‌ها تأمين مي‌شود اما تمام اين اتفاقات و کارها به نفع کارلوس کي‌روش مصادره شد.

عابديني افزود:‌ به عقيده من کارلوس کي‌روش بماند يا برود فرقي نمي‌کند بايد حرف کارشناسانه زد و نه از روي احساس و عاطفه صحبت کرد. شش کارشناس نخبه بايد عملکرد تيم ملي در جام جهاني را بررسي کنند. اينکه ما در جام جهاني فوتبال‌گرا بوديم مثل استراليا که همه دنيا به فوتبال آن احترام گذاشتند يا آنکه نتيجه‌گرا بوديم و باز هم احترام ديديدم. اين مسائل را بايد کارشناسان بررسي کنند.

عضو کميته فني باشگاه پرسپوليس در مورد اختلاف نظرهايش با مديرعامل باشگاه گفت: دو شب پيش به طور مفصل با رحيمي صحبت کردم و به نقطه‌نظرات مشترکي رسيديم. قرار است فردا (شنبه) جلسه کميته فني با حضور من، رحيمي، عبدي، جعفر کاشاني برگزار شود.

وي در مورد جانشين حميد استيلي در کميته فني گفت: احتمال دارد سليمي به جاي استيلي که از باشگاه رفت در کميته فني حضور پيدا کند و حسين عبدي هم به عنوان دبير کميته مشغول به فعاليت شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا