گوناگون

بصيرت: نويدکيا پرچم سپاهان است

  مجيد بصيرت در خصوص شايعه حضور محرم نويدکيا در تيم فوتبال استقلال، گفت: چنين شايعه‌اي صحت ندارد و با قدرت اين موضوع را رد مي‌کنم. محرم نويدکيا هميشه سپاهاني مي‌ماند، چرا که او پرچم تيم ماست و هيچ‌گاه پرچم‌مان را به تيم ديگري نمي‌دهيم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: البته در اين باره بهتر است که خود نويدکيا صحبت کند چرا که بايد خود اين بازيکن اين شايعات را تکذيب کند، اما اعتقاد دارم هميشه براي بازيکنان بزرگ شايعه ساخته مي‌شود. که اين موضوع شامل نويدکيا هم شده است.

بصيرت افزود: تا جايي که من مي‌دانم نويدکيا در حال حاضر براي رفتن به آلمان و مداواي مصدوميتش در تلاش است و فکر مي‌کنم ويزاي اين بازيکن کمي به مشکل خورده که هنوز نرفته است.

مربي تيم فوتبال سپاهان در مورد اينکه چرا اين بازيکن در تمرينات حاضر مي‌شد، اما همراه با ساير بازيکنان تمرين نمي‌کرد، اظهار داشت: به هرحال پزشکان تيم به او گفته‌اند که ابتدا بايد تست‌هاي پزشکي‌اش را بدهد تا اگر مشکلي نداشت، همراه ساير بازيکنان تمرين کند و به همين دليل اين بازيکن هم به توسعه پزشکان توجه مي‌کند، اما بايد بگويم که نويدکيا از آن دسته بازيکناني است که حتي بدون حضور در دوران بدنسازي هم مي‌تواند عملکرد خوبي در فصل پيش‌رو داشته باشد.

 پايان در مورد شايعه درگيري نويدکيا با خليليان مديرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: به هيچ عنوان چنين چيزي صحت ندارد و درگيري اين دو نفر را تکذيب مي‌کنم. نويدکيا وقتي آماده باشد، بسيار به سپاهان کمک مي‌‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا