گوناگون

خوروش: استقلالي شدن نويدکيا شايعه است

رسول خوروش در خصوص حضور لوسيانو پريرا در سپاهان گفت: حضور اين بازيکن در تيم ما جدي است اما هنوز قراردادي با اين بازيکن امضا نکرده‌ايم و فعلاً هم سر تمرينات ما حاضر نمي‌شود تا مذاکرات پيش برود و ببينيم به کجا مي‌رسيم، اما شايد تا 30 دقيقه ديگر و شايد دو روز ديگر وضعيت اين بازيکن مشخص شود.

به گزارش فارس، وي در مورد جذب يک هافبک دفاعي در تيم سپاهان ادامه داد: با گزينه هايي که داشتيم در حال مذاکره هستيم که خوشبختانه مذاکرات مثبتي هم انجام داديم و طي روزهاي آينده مشخص خواهد شد که چه بازيکني پيراهن سپاهان را به تن خواهد کرد.

سرپرست تيم فوتبال سپاهان در خصوص مذاکره اين باشگاه با آندرانيک تيموريان، هاشم بيک‌زاده و خسرو حيدري اظهار داشت: همان‌طور که مديرعامل باشگاه مطرح کرده، با هر سه بازيکن در حال مذاکره هستيم اما با يک نفر از اين سه بازيکن مذاکرات جدي‌تري داشتيم و فکر مي‌کنم تا چند روز آينده نتيجه نهايي حاصل شود.

وي درباره شايعه استقلالي‌‌شدن محرم نويدکيا هم اظهار داشت: خودتان هم مي‌گوييد شايعه، پس نبايد به اين موضوع توجه کرد چرا که از پايه و اساس اين حرف کذب است و من نمي‌دانم از کجا اين خبرها درست مي‌شود؟ تا جايي که من مي‌دانم نويدکيا قرار بوده به آلمان برود، اما اينکه اين سفر اتفاق افتاده يا نه را در جريان نيستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا