گوناگون

به‌به‌تو: بايد در وقت عادي کلمبيا را شکست دهيم

  تيم ملي فوتبال برزيل در مرحله يک چهارم نهايي جام جهاني از 30 دقيقه بامداد شنبه در ورزشگاه کاستلائو به مصاف کلمبيا خواهد رفت.

برزيل در يک هشتم نهايي مقابل شيلي قرار گرفت اما نمايش خوبي ارائه نکرد و با تساوي يک بر يک در وقت‌هاي عادي و اضافه، در ضربه‌هاي پنالتي موفق به شکست شيلي و حضور در يک چهارم نهايي شد. اين موضوع موجب انتقاد بسياري از کارشناسان شده است.

به‌به‌تو که سال‌ها در خط حمله برزيل مي‌درخشيد در مورد شرايط سلسائو و رويارويي تيم ملي کشورش با کلمبيا گفت: جام جهاني به مرحله‌هاي حذفي رسيده که به نظر من يک دوره قهرماني متفاوت است. بازيکنان تيم بايد با تعهد و تعصبي که به پيراهن تيم ملي دارند بايد روي هدفشان تمرکز کرده و همانطور که همه مي‌خواهند عمل کنند. دوست دارم در وقت‌هاي عادي بازي به پيروزي برسيم حتا اگر نتيجه يک بر صفر باشد. به هيچ وجه دوست ندارم کار به وقت‌هاي اضافه برسد.

به‌به‌تو در ادامه گفت: برزيل تيم خوبي است اما اگر شکست بخوريم بايد بگويم تنها دليل اين موضوع اين است که بازيکنان به خوبي براي اين ديدار آماده نشده‌ بودند. آنها با بالاترين توانايي خود در حال انجام کاري هستند که بتواند ششمين قهرماني ما در جام جهاني را در پي داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا