گوناگون

واکنش مديرعامل سپاهان به اظهارات کي‌روش

 مهرزاد خليليان در خصوص وضعيت تيم فوتبال سپاهان که تمرينات پيش از فصل ليگ چهاردهم را دنبال مي‌کند، اظهار داشت: تيم در شرايط خوبي به سر مي‌برد و بازيکنان نيز در تست‌هاي اکو، قلب و آمادگي جسماني شرکت کرده‌اند. در حال حاضر بازيکنان به همراه کادر فني آماده مي‌شوند تا به اردوي ترکيه بروند. اين اردو از روز يکشنبه برگزار خواهد شد و بازيکنان به مدت 10 روز در ترکيه تمرينات خود را دنبال مي‌کنند.

به گزارش تسنيم، وي با اشاره به بازيکنان تازه وارد سپاهان که در تمرينات اين تيم حاضر شده‌اند، افزود: رسول نويدکيا يکي از بازيکناني بوده که پس از حضورش در تمرينات خوش درخشيده، وريا غفوري به خوبي در تيم جا افتاده و عبدالله کرمي نيز مانند اين بازيکنان به خوبي خود را در سپاهان نشان داده است. همچنين ما يک مربي از بارسلونا را به تيم‌مان آورده‌ايم که در کارهاي بدنسازي به تيم کمک مي‌کند و به همين دليل شرايط بسيار خوب است.

مديرعامل باشگاه سپاهان يادآور شد: تيم‌ اکنون براي حضور در ليگ چهاردهم برنامه‌هايش را دنبال مي‌کند. پيش از اين يک بازي تدارکاتي با تيم جوانان انجام داديم و براي ادامه روند آماده‌سازي در اردوي ترکيه سه بازي تدارکاتي انجام خواهيم داد تا بازيکنان به خوبي آماده شوند.

خليليان در خصوص تمديد قرارداد 5 بازيکن سپاهان عنوان کرد: علي حمودي، مهدي شريفي، حسين پاپي، علي کريمي و شجاع خليل‌زاده که با باشگاه قرارداد داشتند، براي تمديد قراردادشان و ثبت فدراسيوني به باشگاه آمدند و قراردادشان را تمديد کردند. مسئله مهمي که وجود داشت، کم کردن رقم قراردادهاي اين بازيکنان بود، از آنها تشکر مي‌کنم که به باشگاه‌شان لطف کردند.

وي درباره اينکه وضعيت پريرا و حضور اين بازيکن در سپاهان به کجا کشيده شد، گفت: پريرا هم در تمرينات حضور يافته است. اميدوارم همه بازيکنان با تمريناتي که انجام مي‌دهند به هماهنگي بيشتري با يکديگر برسند.

مديرعامل باشگاه سپاهان درباره اينکه محرم نويدکيا اعلام کرده تصميمي مي‌گيرد که همه را شوکه مي‌کند و بار ديگر شايعه خداحافظي‌اش به ميان آمده، خاطرنشان کرد: محرم براي ادامه روند درماني‌اش به آلمان خواهد رفت. او با پزشک خود صحبت کرده و در آلمان منتظر او هستند تا بار ديگر معاينات لازم را روي او انجام دهند.

خليليان در پاسخ به اين سؤال که با اين شرايط بايد منتظر بازگشت نويدکيا به تمرينات سپاهان باشيم يا نه، اظهار داشت: در اين خصوص پزشک آلماني محرم بايد تصميم بگيرد. اگر قرار باشد نويدکيا به تمرينات تيم اضافه شود، مستقيماً از آلمان به ترکيه مي‌آيد تا تمريناتش را دنبال کند.

وي در ادامه گفت‌وگو، در خصوص اينکه کارلوس کي‌روش اعلام کرده دليل خط خوردن ابراهيمي از تيم ملي به خاطر عدم همکاري باشگاه سپاهان بوده، گفت: زماني که اين صحبت‌ها صورت گرفت، آقاي فردوسي‌پور بايد با من تماس مي‌گرفت تا حقوق باشگاه‌ها و تيم ملي را بگويم. کي‌روش حداکثر تلاشش را براي گرفتن بازيکنان سپاهان انجام داد، اما ما در بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا بوديم و به بازيکنان‌مان نياز داشتيم.

مديرعامل باشگاه سپاهان تاکيد کرد: ليگ قهرمانان آسيا براي باشگاه‌ها بسيار مهم است. اگر جام جهاني هر چهارسال يک بار است، ليگ قهرمانان آسيا هر سال برگزار مي‌شود و اين موضوع را هم بايد در نظر بگيريم. متاسفانه در اين مسابقات مهم، به خاطر عدم حمايت فدراسيون از باشگاه‌ها نتوانستيم نتيجه بگيريم.

خليليان با بيان اينکه رحمان احمدي، احسان حاج‌صفي و مهدي شريفي هم شرايطي مشابه ابراهيمي داشتند اما به اردوي تيم ملي اضافه شدند، يادآور شد: اين صحبت‌هايي که مي‌شود به نوعي، هم مغلطه کردن و هم شرايط را تغيير دادن است. 4 باشگاه ايراني اين فصل در آسيا حضور داشتند که کي‌روش براي ديدن يکي از بازي‌هاي ما هم نيامد. بي سابقه بود که تيمي بتواند السد را با اين قدرت شکست دهد. ما حتي مقابل الاهلي 5، 6 موقعيت گلزني خوب داشتيم که به گل تبديل نشد.

وي گفت: کاش کي‌روش تشريف مي‌آورد بازي‌هاي ما را مي‌ديد. نه تنها اين کار را انجام نداد بلکه کلي ادعا کرد و در آخر هم نتيجه را در بازي مقابل بوسني‌وهرزگوين ديديم. تيم من هم اگر ببازد مي‌توانم بگويم مقصر داور، لباس، فدراسيون و … است. اين مسائل در شأن ملت ايران نيست و ايشان اگر عاقل باشد گناهانش را گردن ديگران نمي‌اندازد و اشتباهش را مردانه قبول مي‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا