گوناگون

ميزباني عجيب لهستاني‌ها در ليگ‌جهاني واليبال

  به نقل از سايت فدراسيون واليبال، در حالي که تنها چند ساعت ديگر ديدار دو تيم ايران و لهستان آغاز مي‌شود، هنوز سالن برگزاري مسابقه به ويدئو چک، تبليغات اطراف زمين مسابقه و مجهز نشده است و تابلوهاي LED هنوز روشن نشده است. بر اساس مقررات تابلو‌هاي LED بايد در زمان تمرين تيم‌ها روشن باشد تا چشم بازيکن به نور آنها عادت کند.

* برگزارکنندگان لهستاني براي اين ديدارها از ويدئو چلنج داراي 20 دوربين که بالاترين حد استاندارد مورد نظر فدراسيون جهاني است، استفاده مي‌کنند.

* لهستاني‌ها تنها ميزباني هستند که در طول مسابقات از وجود دستگاه سرعت سنج برخوردارند. اين دستگاه بدون اتلاف وقت در زمان زدن ضربه اسپک و سرويس از طريق سنسورهاي تعبيه شده، بلافاصله سرعت توپ و ضربه را مشخص کرده و نمايش مي‌دهد.

* وجود بنرهاي تبليغاتي و نصب آن در فاصله حتي بيش از 8 متر از زمين مسابقه از سوي فدراسيون جهاني غيرقانوني است، اما در سالن ارگوآرنا اين اتفاق افتاده است و هنوز ناظر فدراسيون جهاني در اين خصوص به آنها تذکرات لازم را نداده است. مشابه اين اتفاق در تهران افتاده بود که مسئولان پس از تذکر ناطر فدراسيون جهاني نسبت به برداشتن بنرهاي تبليغاتي مربوطه اقدام کردند.

* بليط 2 ديدار ايران و لهستان از هفته پاياني مسابقات مرحله مقدماتي ليگ جهاني از طريق پايگاه اطلاع رساني فدراسيون واليبال لهستان به فروش رسيده است.

* مبلغ بليط هاي اختصاص يافته به اين ديدارها بنا به جايگاه هاي مختلف، متفاوت است. جايگاهها به 5 دسته تقسيم شده‌اند. براين اساس پايينترين قيمت بليطهاي بازي ايران و لهستان 20 يورو و بالاترين آن 50 يورو است.

*‌ مسئولان برگزار کننده اين ديدارها جايگاه خاصي را براي تماشاگران ايران اختصاص نداده‌اند به همين دليل هواداران و علاقمندان به واليبال کشورمان که مقيم اروپا هستند با يکديگر هماهنگ شده و فقط بليط‌هاي بخش خاصي از سالن را خريداري کرده‌اند. اين احتمال مي‌رود که در بازي‌هاي تيم ملي کشورمان مقابل تيم لهستان حدود 150 نفر تماشاگر ايراني در سالن حاضر شوند.

* تيم ملي ايران تا پايان هفته ششم رقابت‌هاي ليگ جهاني با کسب 19 امتياز جايگاه نخست جدول رده‌بندي را به خود اختصاص داده است و صعودش به مرحله نهايي قطعي شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا