گوناگون

عدم تکمیل زیرساختها در روستاهای بروجرد موجب افزایش مهاجرت می شود

علاء الدین بروجردی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فاصله طولانی روستاها با شهرها و ضرورت ایجاد زیرساختها افزود: در حال حاضر بیشتر روستاهای بروجرد به دلیل نداشتن آب مصرفی سالم، آسفالت نبودن معابر، عدم گازرسانی و….در تنگنا هستند.

وی تصریح کرد: در کشورمان یک شهروند روستایی با یک شهروند شهری از حقوق شهروندی یکسانی برخوردارند و باید برای رسیدگی و بهبود وضعیت کنونی در روستاها و رفاه حال روستاییان تلاش مضاعفی صورت گیرد.

بروجردی با اشاره به فعالیتهای مفید و سودمند جهاد سازندگی در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: منحل شدن جهاد سازندگی هم به بخش کشاورزی ضربه وارد کرد و هم موجب رها شدن فعالیتها در این بخش شد که ای کاش این اتفاق صورت نمی گرفت.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر به روستاها رسیدگی نکنیم مهاجرتها به شدت افزایش پیدا خواهند کرد، افزود: اجازه ندهیم به دلیل عدم تکمیل زیرساختها در روستاها مهاجرتهای بی رویه درشهرستان بروجرد تشدید پیدا کند.

وی با بیان اینکه باید به رفع مشکلات روستاییان توجه ویژه داشته باشیم تصریح کرد: تکمیل ظرفیتها و بکارگیری پتانسیل های موجود در تمامی بخشها و کمک به روستاها ماندگاری و امید به زندگی در مردم را به دنبال خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا