گوناگون

خبری از فهرست اولیه و آسیایی مهرام نیست

به گزارش خبرنگار مهر ، 10 تیم شرکت کننده در بیست و پنجمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا موظف بودند طی مهلت تعیین شده از سوی فیباآسیا، ترکیب اولیه خود در این مسابقات را معرفی کنند تا بتوانند طی دومین مهلت تعیین شده و از میان این ترکیب اولیه، 12 نفر نهایی خود را از انتخاب کنند.

مهلتی که از سوی فیبا آسیا و برای معرفی ترکیب اولیه تیم‌های شرکت کننده در مسابقات بسکتبال باشگاه‌های آسیا در نظر گرفته شده بود، امروز جمعه به پایان می‌رسد. این در حالی است که هنوز مهرام ترکیب اولیه خود را برای حضور در این رقابت‌ها معرفی نکرده است.

مسئولان مهرام که با پیروزی برابر پتروشیمی در فینال مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا به عنوان تنها نماینده ایران و یکی از سه نماینده این منطقه صاحب سهمیه حضور در مسابقات 2014 بسکتبال باشگاه‌های آسیا شد و این روزها درگیر برگزاری دیدارهای خود در مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر هستند پیش از این اعلام کرده بودند که ترکیب اولیه خود را با 20 بازیکن ایرانی و 4 بازیکن خارجی نهایی می کنند چرا هنوز آنها نسبت به معرفی بازیکنان موردنظرشان اقدام نکرده‌اند؟

حمیدرضا صمدزاده، سرپرست تیم بسکتبال مهرام در گفتگو با خبرنگار مهر و در پاسخ به این پرسش گفت: ما امروز هم فرصت داریم تا برای معرفی  ترکیب 24 نفره خود اقدام کنیم. طی روزهای گذشته به شدت درگیر دیدارهای نیمه نهایی بودیم ضمن اینکه منتظر نهایی شدن وضعیت یکی  دو بازیکن خارجی بودیم تا خیال‌مان از بابت قرار دادن آنها در فهرست اولیه تیم راحت شود.

وی تصریح کرد: باید در رابطه با فهرست اولیه به یک سری جمع بندی‌های لازم برسیم. به احتمال خیلی زیاد تا پایان وقت اداری امروز و نهایتا یکی دو روز آینده این کار را انجام می‌دهیم. مشکلی نیست و اجازه هم نمی‌دهیم مشکلی از این بابت برای‌مان پیش بیاید.

به گزارش مهر، بیست و پنجمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا طی روزهای 15 تا 23 خردادماه در کویت برگزار خواهد شد. 10 تیم شرکت کننده در این رقابت‌ها پس از پایان مهلت تعیین شده برای معرفی ترکیب اولیه، تا 20 اردیبهشت‌ماه می‌توانند برای معرفی ترکیب نهایی و 12 نفره خود اقدام کنند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا