گوناگون

عملیات ترمیم و بازسازی بلوار شهدای هسته ای آبادان آغاز شد

81161154 5690143

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری آبادان، ˈ محمود رضا شیرازی ˈ روز دوشنبه افزود: آسفالت این بلوار بدلیل بارندگی شدید سال گذشته در چند نقطه ترک خورده بود.

وی اظهار کرد: متاسفانه هیچگونه سیستم دفع آبهای سطحی و فاضلاب در جاده های دسترسی منازل 108 هکتاری اداره راه و شهرسازی آبادان درنظر گرفته نشده است لذا تمام آبهای موجود به زمین های کم ارتفاع تر از جمله بلوار شهدای هسته ای انتقال می یابد.

شهردار آبادان افزود: تمام فصول سال زمین های بایر اطراف این بلوار مملو از آب می باشند که این امر باعث نفوذ رطوبت به لایه های زیرین جاده شهدای هسته ای در مقطع بلوار 9 دی می شود.

وی گفت: سازمان عمران شهرداری اکنون عملیات زیرسازی و لکه گیری بخش هایی را که دچار ترک خوردگی آسفالت شده آغاز کرده و بزودی عملیات روکش کلی بلوار شروع می شود.

شیرازی با اشاره به خسارت برآورد شده این پروژه افزود: با توجه به اینکه این جاده به مدت یکسال در ضمانت پیمانکار مجری پروژه بود این خسارت از صورت وضعیت پیمانکار کسر می شود.

وی اظهارکرد: تاکنون هیچ مبلغی از صورت وضعیت های پیمانکار مربوطه نیز پرداخت نشده است.

شهردار آبادان با عذرخواهی از مشکل ایجاد شده بابت تردد خودروها، از شکیبایی شهروندان تا اتمام عملیات ترمیم سپاسگزاری کرد.ک/1

7102/7279

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا