گوناگون

فابيان: سرويس‌هاي ايران بازي ما را مختل کرد

  فابيان ملي‌پوش تيم ملي لهستان درباره ديدار نخست برابر ايران اظهار کرد: حرفي براي گفتن ندارم. فکر نمي‌کردم بازي اين گونه پيش برود اما خب ما شکست خورديم. اشتباه‌هاي زيادي داشتيم و نتوانستيم به خوبي از موقعيت‌هايمان استفاده کنيم. آماده بوديم اما شايد جو بازي يا شرايط سالن باعث شد که نتوانيم به خوبي امتياز کسب کنيم. به نظرم بد بوديم.

به گزارش ايسنا، او که پيش از اين بهترين پاسور تا اين مرحله از ليگ جهاني و بالاتر از سعيد معروف بود در پاسخ به اين سوال که آيا دريافت‌هاي بد باعث شد که تيم‌شان به مشکل بخورد بيان کرد: کار به اينکه در چه جايي مشکل داشتيم ندارم. نکته اينجاست که مطمئنا اگر در دريافت خوب بوديم مي‌توانستيم در حمله نيز موفق باشيم. البته ما در ست نخست کار را خيلي خوب آغاز کرديم اما از ست دوم همه چيز عوض شد. شايد تمرکز ايران بالا رفت و با سرويس‌هاي خوبي که مي‌زد دريافت ما را آزار داد. به هر حال من معتقدم که مي‌توانستيم در ست دوم هم کمي بهتر کار کنيم و اجازه ندهيم اين نتيجه رقم بخورد.

بازيکن شماره 11 تيم لهستان در پاسخ به اين سوال که نقطه قوت ايران در چه بود بيان کرد: ابتدا حمايت خوب تماشاگران و بعد اينکه آن‌ها پس از ست نخست سريع به خودشان آمدند و بازي را جبران کردند. اگر ما هم همانند ايران از موقعيت‌ها و اشتباه‌هاي حريف استفاده مي‌کرديم شايد نتيجه ديگري رقم مي‌خورد. در هر حال اين بازي نخست بود و بايد در بازي دوم خيلي بهتر از اين کار کنيم. در غير اين صورت به مشکل خواهيم خورد.

او در پايان به سالن آزادي اشاره کرد و گفت: هر حريفي که در اين سالن به مصاف ايران بيايد به مشکل مي‌خورد. جو سالن فضاي بسيار سنگيني ساخته بود که کار ما را نيز دشوار مي‌کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا