گوناگون

معروف: کار گروهي مهم‌تر از مقام انفرادي است

 سعيد معروف پس از پيروزي 3 بر يک تيم ملي واليبال ايران در نخستين بازي هفته ششم ليگ جهاني برابر لهستان در نشست خبري حاضر شد و در خصوص اين بازي اظهار داشت: سخت‌ترين بازي‌ ما برابر لهستان را برگزار کرديم و خوشبختانه توانستيم پيروز شويم. لهستان بازي را خيلي خوب شروع کرد و توانست ست اول را به سود خود رقم بزند.

وي افزود: آنها چيزي براي از دست دادن نداشتند و با تمام توان بازي مي‌کردند اما ما آنقدر خوب بازي کرديم که لهستاني‌ها حرفي براي گفتن نداشتند لهستان منظم و با برنامه بازي مي‌کند و مطمئن باشيد در بازي‌هاي آينده نمايش بهتري خواهند داشت.

معروف خاطرنشان کرد: بازي‌هاي بعدي ما بسيار سخت‌تر خواهد بود؛ اما ما امروز مي‌خواستيم با پيروزي بر حريف پيش از سفر به لهستان صعودمان را تا حد زيادي قطعي کنيم که خوشبختانه اين امر محقق شد.

کاپيتان تيم ملي واليبال ايران عنوان کرد: مقام‌هاي انفرادي چندان براي بازيکنان ايران مهم نيست ما بيشتر دنبال اجراي يک کار گروهي و کسب موفقيت هستيم اما اگر در کنار اين موفقيت مقام‌هاي انفرادي هم حاصل شود قطعاً خوشحال‌کننده استف اولويت ما کار گروهي و صعود به فينال است و اگر اين امر حاصل شود نشان مي‌دهد که ايراني‌ها بهترين بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا