Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

فرمان«آزرای فیس لیفت»به زودی در دست رانندگان آسیایی + عکس

به گزارش میهن پست – شرکت خودرو سازی هیوندا در قیاس با سایر خودرو سازهای آسیایی و حتی جهانی تاریخچه چندان زیادی ندارد اما در تولید مرغوب ترین و با کیفیت ترین نوع خودر امروز زبانزد تمام متخصصین خودرو در دنیا است .

در میر رقابت این خودرو ساز ، هیوندای از دو نسخه جدید سدان فیس لیفت شده آزرا-گرنجور خود و یک سدان ویژه با نام AG در نمایشگاه خودروی بوسان کره جنوبی پرده برداشت. سدان مجلل دیفرانسیل جلوی AG که هنوز نام نهایی آن مشخص نشده، با زبان مجسمه سیال ۲ بهره می‌برد و مابین خودروهای آزرا و جنسیس قرار می‌گیرد. با این حال طراحی آن یادآور مدل‌های بیوک است.

Hyundai AG 2014
Hyundai AG 2014

آزرای فیس لیفت هم با اتخاذ ویژگی‌های جدید برای راحتی بیشتر کمی به روز شده است. طراحی خودرو اندکی تفاوت یافته و البته خیلی هم نباید انتظار تغییرات را از آن داشته باشید. سپر جلو، چراغ‌های مه شکن، جلوپنجره مشبک و سپر عقب بیشترین تغییرات را شاهد بوده‌اند.

Hyundai Grandeur Facelift
Hyundai Grandeur Facelift

دو پیشرانه سازگار با استاندارد یویو ۶ یکی دیزلی ۲٫۲ لیتری با توربوشارژر هندسه متغیر، با توان ۲۰۰ اسب بخار و گشتاور ۴۴۱ نیوتن متر و دیگری ۲٫۴ لیتری بنزینی GDI با ۱۹۰ اسب بخار و ۲۴۱ نیوتن متر، برای این خودرو در نظر گرفته شده‌اند. شاید موتورهای قبلی یا بهینه‌سازی شده دیگری برای بازارهای جهانی هم معرفی شوند.

Hyundai Grandeur Facelift
Hyundai Grandeur Facelift
Hyundai-Grandeur-Busan
Hyundai-Grandeur-Busan

هیوندای از تقویت فرمان به منظور پاسخ‌دهی بهتر و پایداری بیشتر، تجهیزات پیشرفته داخلی از جمله کنترل صوتی، سیستم جدید تهویه و صفحه‌نمایش ۸ اینچی جدید همراه با هشداردهنده نقاط کور، سیستم هشدار خروج از خط، هشدار برخورد از جلو، سیستم هوشمند کمک پارکینگ و غیره برای این مدل نام برده است.

منبع:پدال

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا