Mihanpostپیشنهاد سردبیر

آزادسازی نرخ بلیط هواپیما و تغییر قیمت پروازهای صبح با عصر

به گزارش میهن پست – در سیستم حمل و نقل هوایی همواره کشور ما ایران از جمله کشورهایی بوده است که در تاریچه این صنعت حرف هایی برای گفتن دارد .

در این وادی مردم نیز همواره برای جابجایی از سیستم حمل و نقل هوایی به عنوان  سریعترین وسیله حمل و نقل اعتماد خاصی به آن دارند.

به نقل از مهر ، با آزادسازی نرخ بلیت هواپیما مسافران برای آمد و شد بین مسیرهای هوایی می‌توانند از بین انتخاب‌های مختلف، آنچه با شرایطشان همخوانی بیشتر دارد انتخاب کنند و بدین‌ ترتیب نرخ پرواز ۷ صبح با ۲ بعداز ظهر متفاوت می‌شود و به تبع آن مسافرای اداری با توریست‌ها متفاوت خواهند شد.

محمدحسن کرمانی – رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی کشور  اظهار کرد: در وهله نخست باید توجه داشت که آزاد کردن نرخ بلیت هواپیما یک قانون است و به همین دلیل اجرا نکردن یا تعویق آن تخلف به حساب می‌آید.
teach-abroad
وی اضافه کرد: به همین دلیل در این که این طرح باید به زودی اجرایی شود شکی نیست و اگر تاکنون این مساله اجرایی نشده نیز محل اشکال است.

رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی کشور درباره مزیت‌های اجرای طرح آزادسازی قیمت بلیت هواپیما اظهار کرد: وقتی در یک محور اقتصادی قیمت‌ها رقابتی و متفاوت می‌شوند شرکت‌ها و فعالان اقتصادی نیز مجبور می‌شوند کیفیت و نوع خدمات خود را متفاوت کنند و ارتقا بخشند که این مساله در ناوگان هوایی کشور کاملا صدق می‌کند.
1684227
کرمانی ادامه داد: این طرح قطعا با استقبال شرکت‌های هواپیمایی روبرو شده و بسیاری از مشکلات آن‌ها را حل می‌کند. از این پس شرکت‌ها برای وارد کردن هواپیماهای جدید و در نظر گرفتن امکانات و خدمات بهتر توجیه اقتصادی دارند و مسافران نیز برای آمد و شد بین مسیرهای هوایی می‌توانند از بین انتخاب‌های مختلف، آنچه با شرایطشان همخوانی بیشتر دارد انتخاب کنند؛ برای مثال وقتی بین نرخ پرواز ۷ صبح با ۲ بعداز ظهر تفاوت ایجاد شود کسانی که کار اداری دارند با کسانی که به عنوان توریست سفر می‌کنند متفاوت خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: تمامی متخصصان عرصه صنعت هوایی کشور از اجرا شدن این طرح استقبال کرده و آن را باعث پیشرفت صنعت حمل و نقل هوایی و بهبود وضعیت خدمات می‌دانند و به این ترتیب به نظر می‌رسد بهترین و عقلانی‌ترین کار این است که قانون آزادسازی قیمت بلیت هواپیما در اولین فرصت ابلاغ و اجرایی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا