گوناگون

فعالیت پایگاه های پذیرش حامیان طرح اکرام ایتام آغاز شد

81240115 5827652

«عباس دارایی» روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: طرح اکرام ایتام توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) و با همکاری صدا وسیما در سراسر کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: پایگاه های طرح اکرام ایتام علاوه بر دفاتر این نهاد و پایگاههای مساجد در سراسر کشور، در شهر تهران با همکاری صدا وسیما در پایگاه های اصلی این نهاد از جمله حسینیه ارشاد، مسجد النبی(ص) و امامزاده صالح تجریش از ساعت 9 تا هنگام افطار و همچنین در محل برگزاری جشن رمضان تهران واقع در سوهانک از ساعت 18 تا 24 دائر خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: نیکوکاران و حامیان می توانند روز شنبه بیست ویکم ماه مبارک رمضان با مراجعه به این پایگاه ها، ضمن ثبت نام از ایتام، حمایت مالی ومعنوی یک یا چند کودک یتیم را با پرداخت ماهیانه سی هزار تومان عهده دار شوند.

دارایی یادآور شد: علاوه بر پایگاه ها و دفاتر این نهاد، شماره حساب جاری0102560256002 و همچنین شماره حساب 1111 بانک ملی شعبه کمیته امداد کد526 بمنظور کمک به نیازهای ضروری کودکان یتیم اختصاص یافته است.

وی خاطر نشان کرد: هموطنان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) به نشانی www.emdad.ir مراجعه کنند.

دارایی تصریح کرد، اکنون بیش از 260 هزار یتیم خانواده کمیته امداد امام(ره) تحت حمایت بیش از 700 هزار حامی نیکوکار قرار دارند.

اجتمام ** 9188 ** 1071

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا