Mihanpostپیشنهاد سردبیرزنان

فورد اج ST-Line جدید بصورت رسمی معرفی شد + عکس

فورد اج ST-Line جدید در حالی به تازگی معرفی شده که این خودروی جدید دارای قیمت کمتر و البته پیشرانه به نسبت پایین تری در مقابل نمونه قبلی خود است. در ادامه با ما همراه شوید.

آیا ظاهر فورد اِج ST را خیلی دوست دارید اما نمی‌خواهید پول بیشتری برای پیشرانه 6 سیلندر 2.7 لیتری 335 اسب بخاری آن بپردازید؟ فورد هم‌اکنون با معرفی اِج ST-Line 2020 به این درخواست علاقه‌مندان پاسخ داده است. خودروی موردبحث همان ظاهر اسپورت اج ST را بدون قوای محرکه قوی‌تر ارائه می‌کند.

مدیر بازاریابی شاسی بلندهای فورد می‌گوید:

اج ST همچنان با استایل، پرفورمنس و تکنولوژی خود اقدام به ساختارشکنی می‌کند؛ اما برخی مشتریان خواهان ظاهر اسپورت و قیمت مناسب هستند و نیازی به این قدرت زیاد ندارند. برای این افراد اج ST-Line معرفی شده است.

اما معنی این گفته‌ها چیست؟ زیر کاپوت اج ST-Line پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری اکوبوست با قدرت 250 اسب بخار قرار دارد. این پیشرانه نیروی خود را از طریق یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو می‌فرستد. همین آرایش را در سایر نسخه‌های اج به جز مدل ST پرچم‌دار هم می‌بینیم اما ST-Line از سپرهای همرنگ بدنه، پوشش‌های محافظتی زیر بدنه، مه شکن‌ها و چراغ‌های LED و رینگ‌های 20 اینچی سود می‌برد. جلوپنجره خاص مدل ST هم در این شاسی‌بلند جدید دیده می‌شود.

از نظر تجهیزات باید گفت اج ST-Line با سیستم اطلاعات سرگرمی Sync 3، اپل کارپلی، اندروید اتو و شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند عرضه می‌شود. تجهیزات سفارشی این شاسی‌بلند نیز عبارت‌اند از بسته دستیار راننده کو پایلوت 360، سیستم چهار چرخ محرک و پکیج ترمز پرفورمنس.

فورد فعلاً قیمت اج ST-Line 2020 را اعلام نکرده اما گفته که این خودرو 5165 دلار ارزان‌تر از نسخه ST که قیمت 43265 دلاری دارد خواهد بود. با انجام یک محاسبه ساده می‌توان گفت قیمت این خودرو از 38100 دلار شروع خواهد شد که مشابه قیمت اج تیتانیوم با سیستم کو پایلوت 360 استاندارد می‌باشد. به نظر می‌رسد فورد برخی ویژگی‌ها را با ظاهر اسپورت ST-Line تعویض کرده تا موازنه‌ای بین تمامی نسخه‌ها برقرار شود.

باهم در میهن پست تصاویری از فورد اج ST-Line جدید را تماشا خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا