Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیرماشين

جدیدترین تصاویر از نسل جدید خودروی مرسدس بنز C کلاس

نخستین تصاویر جاسوسی از نسل جدید خودروی مرسدس بنز C کلاس منتشر شده و ما حالا در میهن پست آنها را ارائه خواهیم کرد. در ادامه با ما همراه شوید.

نسل کنونی مرسدس بنز C کلاس که با کد W205 شناخته می‌شود، در سال 2014 به بازار آمد و هم‌اکنون در مقایسه با دیگر محصولات این شرکت کمی سالخورده بنظر می‌رسد اما بزودی نسل جدید این سدان کامپکت معرفی خواهد شد.

نسل آیندهٔ C کلاس که قرار است تا پایان امسال معرفی شود، طبق رویهٔ معمول مرسدس در طراحی از برادران بزرگ‌ترش یعنی E کلاس و S کلاس الهام خواهد گرفت. هرچند مهندسان مرسدس بنز به خوبی بیشتر جزئیات طراحی C کلاس جدید را با پوشش‌های استتاری پنهان کرده‌اند اما با این حال می‌توان چراغ‌های نازک‌تر جلو و چراغ‌های افقی عقب که احتمالاً با نوار کرومی باریکی به هم متصل شده‌اند را تشخیص داد.

در همین حال، بنظر می‌رسد اوورهنگ جلو کشیده‌تر باشد و خطوط روی درها نیز حالت تهاجمی کمتری دارند. از سوی دیگر، کابین C کلاس هم تغییراتی اساسی را تجربه خواهد کرد.

مهم‌ترین ویژگی در اینجا نمایشگر بزرگی در میانهٔ داشبورد است که دقیقاً مشابه نسل آیندهٔ S کلاس طراحی شده و جدیدترین نسخه از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی MBUX را ارائه می‌کند.

در پایین این نمایشگر بزرگ، کنترل‌های لمسی برای سیستم تهویه تعبیه شده و روی کنسول هم فضای برای قرار دادن گوشی هوشمند به چشم می‌خورد که احمالاً به شارژر بی‌سیم مجهز است. غربیلک فرمان سه پره با طراحی اسپرت‌تر و صفحه آمپر دیجیتالی در پشت آن‌هم از دیگر ویژگی‌های داخلی قابل‌توجه نسل آیندهٔ C کلاس هستند.

C کلاس جدید روی نسخهٔ بروز شدهٔ معماری MRA مرسدس بنز ساخته می‌شود که از الکتریکی‌سازی پشتیبانی می‌کند و بنابراین علاوه بر پیشرانه‌های چهار و شش سیلندر بنزینی و دیزلی معمولی، نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی هم برای آن ارائه خواهد شد.

جنجالی‌ترین شایعه در مورد C کلاس جدید اما کنار رفتن پیشرانهٔ 4 لیتری V8 در نسخهٔ C63 و جایگزینی آن با قوای محرکهٔ 2 لیتری چهار سیلندر هیبریدی است که گفته می‌شود بیش از 500 اسب بخار قدرت خواهد داشت.

البته این گزارشات هنوز توسط مقامات مرسدس تأیید نشده‌اند. پس از معرفی نسل جدید C کلاس در نسخهٔ سدان، نسخهٔ استیشن و احتمالاً نسخهٔ جدید آلترین هم معرفی خواهند شد و سپس این خانواده با معرفی مدل‌های کوپه و کابریولت در سال 2021 یا 2022 کامل خواهد شد.

باهم در میهن پست تصاویری از نسل جدید مرسدس بنز C کلاس را تماشا خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا