Mihanpostپیشنهاد سردبیرماشين

نگاهی دقیق به خودروی فورد رنجر کارلکس دیزاین Ranger Carlex Design

در این مطلب از میهن پست نگاهی دقیق خواهیم داشت به فورد رنجر کارلکس دیزاین که به تازگی معرفی شده است. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید.

خواهان یک فورد رنجر با ظاهری به شدت برجسته هستید که با آن بتوانید در فیلم‌های هالیوودی خودی نشان دهید؟ جدیدترین پروژه‌ی کارلکس دیزاین می‌تواند چنین چیزی باشد.

اصلاحات صورت گرفته در این پیکاپ کاملاً وسیع بوده و همه‌چیز با بخش جلویی شروع می‌شود که تمامی قطعات به جز چراغ‌ها تغییر کرده‌اند. باید گفت یک جلوپنجره مشکی مات جدید با برند کارلکس به چشم می‌خورد. همچنین بخش پایینی سپر هم‌اکنون دارای زوایای پیچیده‌تر و تیزتر بوده و همچنین یک فلاپ فلزی هم برای محافظت از خودرو در زمان آفرود نصب شده است.

هیچ پیکاپ تیون شده‌ای بدون وجود قوس چرخ های بزرگ تکمیل نخواهد بود به همین خاطر کارلکس اقدام به نصب قطعاتی کرده که پهنای آن را بیشتر از رنجر رپتور کرده است. این خودرو همچنین به پله‌های کناری و رینگ‌های مشکی برجسته با لاستیک‌های بی اف گوودریچ مجهز شده است.

تیونر مشهور یاد شده بهبودهای این خودرو را با نصب سپر عقب و ریل‌های جدید در محفظه بار ادامه داده است. بدنه نیز پذیرای گرافیک‌های جدیدی شده است.

داخل کابین نیز اتفاقاتی رخ داده است. برای مثال صندلی‌ها دارای پوشش چرم مشکی و آلکانترا و عناصر نقره‌ای و دوخت هایی با همین رنگ می‌باشد. کارلکس همچنین فرمان را با چرم پوشانده است.

باهم در میهن پست تصاویری از فورد رنجر کارلکس دیزاین را تماشا خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا