Mihanpostپیشنهاد سردبیرماشين

نگاهی دقیق به خودروی فولکس‌ واگن آرتئون 2021 + عکس

فولکس‌ واگن آرتئون 2021 چندی پیش بصورت رسمی معرفی شد و حالا ما در این مطلب از میهن پست به بررسی ویژگی های آن خواهیم پرداخت. در ادامه با ما همراه شوید

اوایل سال جاری بود کهفولکس‌ واگن اقدام به فیس لیفت آرتئون کرد و حالا این خودروی پرچم‌دار روانه بازار آمریکا شده است. مدل پایه آرتئون SE مدل ۲۰۲۱ قیمت آغازین ۳۶۹۹۵ دلاری دارد که به این مبلغ باید ۱۱۹۵ دلار هزینه‌های تحویل را نیز اضافه کرد. به این ترتیب بهای خودروی یاد شده هزار دلار بیشتر از مدل سال ۲۰۲۰ بوده اما خب این افزایش قیمت به نوعی توجیه شده است. آرتئون ۲۰۲۱ دارای نمای جلوی بازنگری شده با جلوپنجره جدید و نوار نورانی جدید است. همچنین چراغ‌های عقب جدید و سه رنگ بدنه متفاوت نیز در دسترس هستند.

داخل کابین آرتئون فیس لیفت کاکپیت ارتقا یافته با تریم جدید، سیستم نورپردازی با ۳۰ رنگ و سطوح لمسی دیجیتالی با بازخورد و… دیده می‌شوند.

این خودرو به‌صورت استاندارد از کاکپیت دیجیتال فولکس سود برده است. سیستم اطلاعات سرگرمی MIB3 جدید فولکس با صفحه‌نمایش ۸ اینچی، ناوبری، رادیو ماهواره‌ای SiriusXM و شارژ بی‌سیم گوشی همراه شده است. همچنین تمامی نسخه‌های آرتئون ۲۰۲۱ به‌صورت استاندارد با نسل جدید سیستم‌های تلماتیک کار نت و وای فای داخل خودرو عرضه می‌شوند.

در بخش پیشرانه‌ها تغییری رخ نداده و مدل پایه از همان پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۶۸ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتون متر استفاده می‌کند. آرتئون در آمریکا همچنان با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و طراحی دیفرانسیل جلو عرضه خواهد شد هرچند سیستم چهار چرخ محرک در تریم میان رده قابل سفارش بوده و نسخه پرچم‌دار به‌صورت استاندارد از این سیستم بهره‌مند شده است. دیگر ویژگی استاندارد آرتئون سیستم دامپر تطبیقی و قفل دیفرانسیل جلو و عقب می‌باشد.

این خودرو در سه تریم SE، SEL R-Line و SEL پریمیوم R-Line عرضه می‌شود که قیمت دو تریم فول به ترتیب برابر با ۴۱۵۹۵ و ۴۶۹۹۵ دلار می‌باشد. از جمله تجهیزات استاندارد کلیه تریم ها می‌توان به رینگ‌های ۱۸ اینچی، نورپردازی LED، کاکپیت دیجیتال فولکس، ناوبری، وای فای و… اشاره کرد.

بسته به تریم انتخابی تجهیزات دیگری نیز وجود دارد که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از رینگ‌های ۱۹ و ۲۰ اینچی، صندلی راننده ماساژوردار، صندلی‌های جلوی گرم و سرد شونده، فرمان و صندلی‌های چرمی، سیستم نورپردازی جلوی تطبیقی، سیستم صوتی هارمن کاردون و…

طیف گسترده از سیستم‌های کمک‌راننده نیز وجود دارند که شامل مواردی همچون کروز کنترل تطبیقی، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، دستیار اضطراری، دستیار پارک و… می‌باشند.

فولکس‌واگن آرتئون ۲۰۲۱ از سه‌ماهه پایانی سال جاری وارد نمایندگی‌های فروش شده و البته خبری از نسخه‌های آرتئون R یا شوتینگ بریک در آمریکا نخواهد بود.

باهم در میهن پست تصاویری از فولکس‌ واگن آرتئون 2021 را تماشا خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا