Mihanpostپیشنهاد سردبیرماشين

فولکس‌ واگن گلف GTI در نمایشگاه ژنو معرفی می‌شود

فولکس‌ واگن گلف GTI در حالی در نمایشگاه ژنو 2020 بصورت رسمی معرفی می شود که این خودروساز خبر رونمایی از این خودرو را با دعوت از خبرنگاران اعلام کرده است. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید.

نسل جدید فولکس‌واگن گلف GTI طبق دعوت‌نامه‌ای که ژرمن‌ها به خبرنگاران خودرویی فرستاده‌اند در نمایشگاه ژنو 2020 معرفی خواهد شد. اتوکار می‌گوید مدل GTD هم در این رویداد خودرویی حاضر خواهد بود اما نسل جدید گلف R در فستیوال سرعت گوودوود در ماه جولای پرده‌برداری خواهد شد.

اتوکار ادعا می‌کند GTI جدید از نسخه به‌روز شده پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربوی کنونی که در حالت استاندارد قدرت 242 اسبی دارد استفاده خواهد کرد. یک گیربکس 6 سرعته دستی و نسخه 7 سرعته دوکلاچه هم در دسترس خریداران خواهد بود.

البته قبلاً گفته شده بود که گلف GTI از دستیار هیبریدی ملایم استفاده خواهد کرد اما ظاهراً این‌گونه نخواهد بود. افرادی هم که پیشرانه دیزلی را ترجیح می‌دهند خواهند توانست گلف GTD را انتخاب کنند که ظاهراً از پیشرانه 2 لیتری توربوی 197 اسب بخاری استفاده خواهد کرد.

همانند مدل GTI مشتریان خواهند توانست از بین دو نوع گیربکس یاد شده یکی را انتخاب نمایند. مدل پرچم‌دار گلف R حداقل قدرت 300 اسب بخاری خواهد داشت و شاید در بالاترین سطح قدرت حدود 395 اسبی را ارائه نماید.

این خودرو هم مثل نسل‌های پیشین خود از سیستم چهار چرخ محرک سود خواهد برد. اما مدل پلاگین هیبریدی GTE پرفورمنسی الکتریکی شده را عرضه کرده و در سال 2020 پدیدار خواهد شد.

این خودرو با دو قدرت 201 و 241 اسبی عرضه خواهد شد و هر دو نسخه از باتری 13 کیلووات ساعتی استفاده خواهند کرد. اطلاعات کنونی نشان می‌دهند فولکس‌واگن تنها دو مدل GTI و R را در آمریکا عرضه خواهد نمود.

به این ترتیب رونمایی این مدل در ژنو فرصت زیادی را در اختیار فولکس‌واگن قرار خواهد داد تا آن‌ها را آماده‌ی فرستادن به بازار آمریکا بکند. هنوز مشخص نیست که گلف R چه زمانی وارد بازار آمریکا خواهد شد.

باهم در میهن پست تصاویری از فولکس‌ واگن گلف GTI را تماشا خواهیم کرد.

منبع: motor1

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا