Mihanpostپیشنهاد سردبیرماشين

فولکس ‌واگن ترامونت ۲۰۲۱ بصورت رسمی معرفی شد + عکس

فولکس ‌واگن ترامونت ۲۰۲۱ چندی پیش بصورت رسمی معرفی شد و ما در این مطلب از میهن پست به بررسی ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

فولکس‌ واگن از ترامونت مدل ۲۰۲۱ بازار روسیه رونمایی کرده است. این خودرو قرار است از بهار سال جاری میلادی وارد بازار شود. از نظر ظاهری ترامونت ۲۰۲۱ مشابه اطلس بازار آمریکا بوده و از همان سپرهای جلو و عقب، ورودی‌های هوا، تریم اگزوز و… سود برده و تنها استثنای آن به نوشته ترامونت در بخش پشتی مربوط می‌شود.

کاکپیت هم مشابه اطلس بوده و شامل تمامی تجهیزات مورد انتظار از این شاسی‌بلند بزرگ است که از جمله آن‌ها می‌توان سیستم اطلاعات سرگرمی با ارتباط گوشی هوشمند، پشت آمپرهای دیجیتالی، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای، پوشش چرم سفارشی، سانروف و… را نام برد. به این موارد باید فضای زیاد کابین و صندلی عقب جادار برای سرنشینان را اضافه کرد.

ترامونت در بازار روسیه با چهار تریم عرضه خواهد شد. نسخه پایه که با پسوند Respect شناخته می‌شود دارای نمایشگر ۸ اینچی، شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند، سیستم تهویه مطبوع خودکار، صندلی‌های جلوی گرم شونده، درب پشتی برقی، ورود بدون کلید، کروز کنترل تطبیقی و تجهیزات ایمنی زیاد است.

مدل Status به سپرهای همرنگ بدنه، صندلی‌های جلوی سرد شونده با تنظیم برقی، پوشش چرم کابین، چراغ‌های جلوی تطبیقی و دستیار پارک مجهز شده است. تریم Exclusive از رینگ‌های بزرگ‌تر ۲۰ اینچی و تجهیزات ایمنی بیشتر سود برده درحالی‌که نسخه پرچم‌دار R-Line دارای تجهیزاتی همچون تریم منحصربه‌فرد، پکیج استایل کابین، پوشش چرم ناپا و… می‌باشد.

ترامونت با دو پیشرانه که یکی از نوع ۲ لیتری ۲۱۷ اسبی و دیگری از نوع VR6 با قدرت ۲۴۵ اسب بخار است در دسترس خواهد بود. این پیشرانه‌ها با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک همکاری می‌کنند.

باهم در میهن پست تصاویری از فولکس ‌واگن ترامونت ۲۰۲۱ را تماشا خواهیم کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا