گوناگون

قراردادهای بیمه ای آموزش و پرورش هرمزگان با بیمه معلم امضا شد

عبدالرضا نادری پور مدیر بیمه معلم در استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه بیمه صادرات و سرمایه گذاری پنجمین شرکت دولتی کشور در سال 1373 تأسیس شد، بیان داشت: سال ۸۴ در راستای اجرای اصل 44 با ورود به بازار بورس اوراق بهادار تهران سهام شرکت عرضه که صندوق ذخیره فرهنگیان به عنوان سهامدار اصلی مشخص شده و با نام تجاری بیمه معلم دوران جدیدی را آغاز کرد.

نادری پور عنوان کرد: حقوق مشتریان یکی از مهمترین اولویت های شرکت بیمه معلم است از این رو فرآیند تشکیل پرونده و زمان رسیدگی و پرداخت خسارت به صورت شفاف به مشتریان اعلام می شود.

مدیر بیمه معلم در هرمزگان افزود: آنچه که امروز در شرکت بیمه معلم در استان هرمزگان به عنوان مشتری مداری بر روی آن تاکید می شود اخلاق مداری و احترام به مشتری است.

وی با بیان اینکه سعی ما بر این است که مشتریان را با ارایه خدمات نوین و فراتر از حد انتظار، وفادار نگه داریم، خاطرنشان کرد: ایجاد تمایز در ارایه خدمات و پرداخت خسارت و حتی ایجاد فضای آرام و پر نشاط هدف ما است.

نادری پور اذعان داشت: جامعه فرهنگیان تاثیر بسیاری در توسعه و فرهنگ سازی جامعه دارند از این رو بر خود وظیفه می دانیم تا بهترین خدمات را به این قشر زحمت کش جامعه ارایه کنیم.

وی در پایان پیشنهاد کرد برای رفاه حال بیشتر فرهنگیان آمادگی راه اندازی باجه های بیمه ای در نواحی آموزش و پرورش را داریم.

در ادامه این جلسه احمد آخوندی با ابراز رضایت از عملکرد بیمه معلم در سالهای گذشته عنوان کرد: خدمات بیمه معلم موجب رضایت فرهنگیان بوده است از این رو تمایل همکاری با بیمه معلم بیشتر از گذشته است.

بر اساس این قراردادها، شرکت بیمه معلم تمامی خدمات بیمه ای مورد نیاز اداره کل آموزش و پرورش استان و فرهنگیان را به جز بیمه درمان تکمیلی ارایه می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا