گوناگون

ماهيني: تمرينات وحشتناکي انجام مي‌دهيم

حسين ماهيني در مورد اردوي تيم ملي فوتبال در آفريقاي جنوبي گفت: تمرينات به شدت سخت و وحشتناکي را برگزار مي‌کنيم. براي ما استراحت معنايي ندارد و صبح و بعد از ظهر تمرينات پرفشاري را پشت سر مي‌گذاريم. در اين اردو بيشتر روي بدن‌هايمان کار مي‌کنيم تا براي جام جهاني کاملاً آماده شويم.

به نقل از تسنيم، وي ادامه داد: خوشبختانه همه چيز در اردو بسيار خوب است. کمپ، غذا و امکانات مناسبي داريم و فکر مي‌کنم اين بهترين کمپي است که در آن حضور داشتيم.

ماهيني درباره اضافه شدن ملي‌پوشان تيم‌هاي استقلال،‌ تراکتورسازي و فولاد به اردوي تيم ملي اظهار داشت: از روز اول و با 10 بازيکن هم تمرينات خوبي را انجام مي‌داديم و با اضافه شدن بازيکنان ديگر و بيشتر شدن بازيکنان تمرينات جدي‌تر برگزار مي‌شود.

مدافع پرسپوليس در خصوص اينکه آيا در اردوي تيم ملي جاسوس نيجريه‌اي حضور دارد، عنوان کرد: اينجا تقريبا همه سياه هستند و نمي‌شود تشخيص داد نيجريه‌اي هستند يا آفريقايي اما فکر نکنم چنين چيزي وجود داشته باشد.

وي در مورد حضور دستيار جديد در تيم ملي گفت: 2 دستيار جديد کي‌روش که تمرينات فيزيوتراپي را انجام مي‌دهند بسيار خوب هستند، کاش مي‌شد در ايران کلاسي را برگزار مي‌کردند. واقعاً تمريناتي که انجام مي‌دهند را جايي نديدم.

ماهيني درباره عدم حضور محسن مسلمان در اردوي آفريقاي جنوبي تاکيد کرد: متاسفانه محسن مشکل زانو دارد و نتوانست به اردوي تيم ملي برسد، اميدوارم هرچه سريع‌تر بتواند به شرايط بازي برسد و براي تيم ملي بازيکن مثمر ثمري باشد.

مدافع تيم ملي در مورد شرايط اين روزهاي پرسپوليس اظهار داشت: خيلي‌ها در ايران عاشق پرسپوليس هستند و زندگي‌ آنها به پرسپوليس بستگي دارد، اگر مسئولان سالي 500 ميليارد هم براي پرسپوليس خرج کنند باز هم کم است. خرج کردن براي پرسپوليس ارزش دارد چون با موفقيت اين تيم 40 ميليون نفر خوشحال مي‌‌شوند. مسئولان فکر مي‌کنند فقط در ايران براي فوتبال زياد خرج مي‌کنند در حالي که فوتبال در تمام دنيا اين وضعيت را دارد، اما فقط در ايران فوتباليست‌ها را مي‌کوبند.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا فصل بعد هم در پرسپوليس بازي مي‌کند، عنوان کرد: فعلا هيچ چيز مشخص نيست، بايد از اردوي آفريقا به تهران برگرديم تا ببينم چه مي‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا