Mihanpostپیشنهاد سردبیردکوراسیونعکسمعماری

مبلمان های شهری فانتزی و خاصی که در همه جا دیده نمی شوند + عکس

مبلمان های شهری فانتزی و خاصی را امروز در میهن پست به شما مخاطب گرامی و همیشه همراه معرفی خواهیم کرد که با احتمال زیاد آن ها را نمی توان همه جا دید ، چه برسد به این که بخواهیم حتی لحظه ای از آن ها استفاده ای هم بکنیم. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

به عبارتی دیگر مبلمان و یا همان نیمکت های شهری در حالت عمومی آن که در پارک ها ، کنار ساختمان های اداری و شخصی در سواحل و … دیده می شوند بیشتر شبیه به هم و البته با کمی تغییرات جرئی ساخته شده اند و تنها تفاوت عموده ی میان آن ها تفاوت در نوع رنگشان باشد.

اما گاهی در نقاط مختلف دنیا از جمله آمریکامبلمان های شهری فانتزی و خاصی دیده می شوند که طراحان و سازندگانش با خلاقیتی هر چه تمامتر طوری دست به طراحی و اجرای آن زده اند که نه تنها تفاوت در ساختارشان دیدنی و خاص است بلکه متفاوت بودنشان نیز چشم نواز ، زیبا و خارق العاده اند.

بنابراین امروزه برای طراحان مبلمان شهری این موضوع دیگر مشخص شده است که نوع طراحی و اجرای برای زیبا سازی محیط عمومی شهر همچون پیاده روها ، پارک ها ، مکان های تفریحی و … باید نسبت به گذشته متفاوتو در ضمن اجرای آن نیز باید طوری خلاقانه و دیدنی باشد که نه تنها در این وادی ساختار شکنی خاصی به لحاظ زیبا شناسی رخ داده باشد بلکه چهره آن مکان را خاص و آرامبخش تر کند.

با هم در میهن پست تصاویری از مبلمان های شهری فانتزی و خاصی را که در مکان های عمومی نصب شده اند را تماشا می کنیم.

منبع   lifebuzz

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا