گوناگون

مجلس یادبود شهردار سابق اردبیل برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث اوچی بعد از ظهر جمعه در جلسه هماهنگی برنامه های شورای اسلامی و شهرداری اردبیل در خصوص بزرگداشت شهردار سابق اردبیل افزود: این مراسم توسط شورای و شهرداری اردبیل روز دوشنبه مورخه 16 تیرماه ساعت 22شب برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر حضور مسئولان استانی و مردم قدرشناس شهر اردبیل در این مراسم ادامه داد: به خاطر شرکت در مجلس ترحیم شادروان دکتر احمد نایبی در تهران و عرض تسلیت حضوری هیئتی متشکل از مسئولان استانی و شهرستانی در تهران حضور یافتند.

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار اردبیل علاوه بر حضور گسترده اردبیلی های مقیم تهران و سایر نقاط کشور در مسجد شهرک قدس تهران و در مراسم ختم دکتر نائبی؛ معاون سیاسی و امنیتی استاندار و فرماندار اردبیل، نماینده مرکز استان در مجلس شورای اسلامی، شهردار اردبیل، شهرداران سابق اردبیل و معاونان شهردار اعضای هیئت شرکت کننده در مراسم بودند.

وی با اشاره به لزوم تکریم این شخصیت علمی و اجرایی کشور و استان ادامه داد: دکتر نائبی در دوران خدمت خود در سمت شهردار اردبیل در تعریض و بازگشایی معابر، خیابان‌ها و کارهای به یادماندنی پیشقدم بوده بطوریکه این مرحوم مورد مقبول و احترام مردم بوده و حتی یکی از خیابان های اصلی اردبیل به نام نائبی معروف شده است.

دکتر نایبی متولد 1305 یکی از اطبای حاذق و معروف اردبیل بوده که از سال 48 تا 50 به مدت 21 ماه به سمت شهردار اردبیل منصوب و بعد از آن نیز از طرف اهالی اردبیل به عنوان نماینده مجلس شورای ملی انتخاب شد. وی بعد از انقلاب به تهران مهاجرت کرده در مرکز کشور ساکن بوده است.

وی علاوه برشهردار اردبیل، مدتی نیز به عنوان رئیس بهداری اردبیل خدمات ارزنده ای در زمینه ارتقاء سطح بهداشت و توسعه مراکز بهداشتی مرکز استان از خود به یادگار گذاشت.

در همین حال شورای اسلامی شهر و شهردار اردبیل نیز در پیامی مشترک درگذشت شهردار سابق و محبوب اردبیل دکتر احمد نایبی را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است: در روزهای گذشته یکی از خدمتگزاران صدیق شهرمان دکتر نائبی را که پیش از این با عهده داری سمت شهرداری به این شهر خدمات ارزنده ای را انجام داده بود از دست دادیم که مایه تاسف و تاثر ما شد.

شورای اسلامی شهر و شهردار اردبیل ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت دکتر احمد نایبی شهردار موفق، پرتلاش و محبوب سابق اردبیل به خانواده محترم ایشان، بدینوسیله مراتب همدردی خود را اعلام و از خداوند متعال برای بازماندگان آن مرحوم علو درجات و صبر جزیل خواستاریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا