گوناگون

لوو: عملکرد دفاعی هر دو تیم خوب بود/ هوملس، بواتنگ و نویر فوق‌العاده بودند

یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای جام جهانی و صعود به جمع 4 تیم پایانی رقابتها در کنفرانس خبری گفت: به نظرم امروز هر دو تیم بازی دفاعی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند. موقعیت های گلزنی زیادی در این بازی وجود نداشت که این قسمتی از برنامه ما برای این بازی بود. نمی خواستیم به فرانسه با توجه به مهاجمان با کیفیتی که در اختیار دارد فضا بدهیم. پرس خوبی انجام دادیم و اجازه ندادیم فرانسه به عمق دفاع ما نفوذ کند.

سرمربی تیم ملی آلمان در ادامه افزود: فرانسه هم همین سیاست را در بازی اتخاذ کرده بود چرا که یوهان کابای و پل پوگبا به عنوان دو هافبک دفاعی فوق العاده بودند و ما برای عبور از آنها باید از کناره ها نفوذ می کردیم. فرانسه برای به تساوی کشاندن بازی تلاش زیادی کرد اما مت هوملس و جروم بواتنگ عملکرد عالی داشتند و مانوئل نویر هم واکنش های فوق العاده ای داشت که مانع گلزنی آنها شد.

دیدار تیم های آلمان و فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل جمعه شب در ورزشگاه ماراکانا شهر ریودوژانیرو با پیروزی یک بر صفر آلمان و صعود این تیم به جمع 4 تیم پایانی رقابتها به پایان رسید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا