گوناگون

محاکمه عامل جنایت مستانه در پارک

به گزارش خبرنگار مهر، در ابتدای جلسه دادگاه که روز سه شنبه در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: در این پرونده بهنام 26 ساله اهل تهران دارای سابقه کیفری و بازداشت از تاریخ 25 خرداد سال 92 متهم به مباشرت در قتل روح الله و شرب خمر است. همچنین نادر 18 ساله متهم به معاونت در قتل عمدی روح الله بوده که برای هر دو متهم در دادسرا کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شده است.

وی افزود: متهم ردیف اول در تاریخ 21 خردادماه سال گذشته در پارک گلشن در منطقه مشیریه در حال عمل غیراخلاقی بوده که مقتول با مشاهده این صحنه به وی اعتراض کرده که بهنام با تهیه چاقو روح الله را با یک ضربه به قتل می رساند. در خصوص اتهام غیراخلاقی متهم نیز پرونده مستقیم به دادگاه ارسال شده است.

اولیای دم مقتول هم خواستار قصاص قاتل فرزند خود شدند.

در ادامه این جلسه قاضی اصغرزاده رئیس شعبه 113 دادگاه کیفری با تفهیم اتهام به متهم از او خواست به دفاع از خود بپردازد. بهنام نیز پس از قرار گرفتن در جایگاه با رد اتهام قتل عمد گفت: اتهام شرب خمر و درگیری را قبول دارم. شب حادثه به علت مصرف مشروبات الکلی حالت عادی نداشتم. در پارک گلشن یک فرد دو جنسیتی سراغ من آمد و درخواست مواد کرد، در حال صحبت با وی بودم که مقتول و دوستش با من درگیر شده و دوست او به نام مهدی مرا کتک زد، من هم از خانه قمه ای برداشته و نمی دانم در جریان درگیری چطور تیزی قمه در پای مقتول فرو رفت.

وی افزود: مهدی در این درگیری هیچ نقشی نداشت و فقط مرا به صحنه درگیری برد. من شب حادثه از مشروبات الکلی دستور می گرفتم.

در ادامه این جلسه مهدی در جایگاه قرار گرفت که با رد اتهامش گفت: من فقط بهنام را به محل درگیری برده و در این قتل هیچ نقشی نداشتم.

پس از آخرین دفاعیات متهمان و وکلای آنها قضات دادگاه برای تصمیم گیری وارد شور شدند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا