گوناگون

محجوب و مولايي در قرعه سختي هستند

  آرش ميراسماعيلي در مورد حضور نمايندگان تيم ملي جودو در نخستين روز از مسابقات جايزه بزرگ مغولستان، اظهار داشت: تيم‌هاي ژاپن، کره، مغولستان، روسيه، مجارستان، آلمان و برزيل با نفرات اصلي خود در اين رقابت‌ها شرکت کرده بودند و به همين دليل سطح فني مسابقات در شرايط ايده‌ آلي برگزار شد.

به گزارش فارس، وي در ادامه گفت: امروز احسان بهراميان مقابل نماينده آمريکا که قهرمان جوانان جهان بود مبارزه خوبي را از خود به نمايش گذاشت و در مقابل حريف مغول که نفر 10 رنکينگ بود نيز مبارزه خوبي را به اجرا گذاشت. بهراميان در نخستين روز از مسابقات عملکرد خيلي خوبي داشت و اگر کمي خود باوري داشت مي‌توانست سکو نشين هم باشد، اما حسن زاده در حالي که از حريفش سر بود نتوانست نمايش خوبي داشته باشد. در وزن 60 کيلوگرم مهمترين اتفاقي که رخ داد اين بود که نماينده روسيه که نفر اول رنکنيگ است دور اول مقابل نماينده ژاپن شکست خورد.

نايب رئيس فدراسيون جودو در ادامه خاطرنشان کرد: فردا در دومين روز از اين مسابقات مولايي يک مقدار کار سختي را دور اول پيش رو دارد و اگر با پيروزي تاتامي را ترک کند بايد در دور دوم مقابل “باتاري” که يکي از حريفان سر سخت من در گذشته بود بايد مبارزه کند. “باتاري” عنوان قهرماني جهان و المپيک را در کارنامه دارد. امير قاسمي نژاد هم با قرعه نسبتا خوبي در دور اول و دوم روبرو است.

وي در ادامه گفت: جواد محجوب نسبتا قرعه سختي دارد، چرا که نمايندگان کره، ژاپن، آلمان و روسيه در اين وزن حضور دارند، اما ناگفته نماند که محجوب هم حريف سرسختي براي آنها محسوب مي‌شود. به اعتقاد من اين رقابت‌‌ها بهترين فرصت بود تا ملي پوشان از لحاظ فني ارزيابي شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا